فرهنگ و هنر

نمایش آثار ۳۰ هنرمند زیر۳۰ سال در گالری اکنون

کا 118/اصفهان نمایشگاهی از آثار ۳۰ هنرمند زیر ۳۰ سال در ۱۰ رشته‌ نقاشی، عکاسی، انیمیشن، کلاژ، موسیقی، مجسمه، ویدیوآرت، تصویرسازی دیجیتال، سیاه‌قلم و مرکب روی کاغذ با عنوان نمایشگاه «سی زیر سی» در گالری اکنون به نمایش گذاشته شده است.

حسین روشن‌بخت، مدیر نمایشگاه «سی زیر سی» به کا 118 گفت: جشنواره سی‌سی، برنامه‌ای با موضوع حمایت از ۳۰ هنرمند زیر ۳۰ سال است که قصد داریم هرسال در کاشان برگزار کنیم و امسال اولین دوره آن در این شهرستان برگزار شد؛ ضمن اینکه حضور در رویداد سی‌سی برای همه هنرمندان ایران امکان‌پذیر و کامل رایگان بود و تنها شرط شرکت در جشنواره این بود که هنرمند، کمتر از ۳۰ سال داشته باشد.

او ادامه داد: هر هنرمند ایرانی می‌توانست با ارسال ۲ اثر در اولین دوره از جشنواره سی‌سی شرکت کند که مسئولیت انتخاب آثار برعهده حسین فرمانی، هنرمند برجسته کشور بود که از بین ۵۴۲ اثر ارسالی به دبیرخانه، تعداد۳۰ اثر انتخاب و به هر یک از هنرمندان مبلغ یک میلیون تومان کمک هزینه برای ارسال اثر به جشنواره اهدا شد.

نمایش آثار ۳۰ هنرمند زیر۳۰ سال در گالری اکنون

روشن‌بخت افزود: استقبال بسیار خوبی از جشنواره سی‌سی صورت گرفت و بیش از ۵۰۰ اثر از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه جشنواره رسید. آثار برگزیده که از۱۰ رشته هنری نقاشی، عکاسی، انیمیشن، کلاژ، موسیقی، مجسمه، ویدیوآرت، تصویرسازی دیجیتال، سیاه‌قلم و مرکب روی کاغذ انتخاب شده بودند مدت یک ماه از دهم تیرماه ۱۴۰۱ در گالری هشت چشمه کاشان به نمایش گذاشته شد و از ۲۳ مرداد نیز در گالری اکنون در اصفهان ارائه‌شده‌اند که این نمایشگاه تا دوم شهریورماه برپاست.

مدیر نمایشگاه «سی زیر سی» گفت: هدف ما از برگزاری جشنواره جشنواره سی‌سی، فراهم کردن فرصتی بود تا هنرمندان ایرانی، آثار خود را در در فضای حرفه‌ایِ گالری به نمایش بگذارند، به‌طوری‌که نیمی از هنرمندانی که در نمایشگاه «سی زیر سی» حضور دارند اولین تجربه حرفه‌ای خود را می‌گذرانند و به همین دلیل با وجود اینکه فروش آثار نیز درنظر گرفته‌شده است، مبلغی برای برگزاری جشنواره از هنرمندان دریافت نشد، چراکه رویکرد جشنواره سی‌سی کاملا حمایتی است و امیدواریم که سال آینده بتوانیم در همین تاریخ دومین دوره جشنواره سی سی را برگزار کرده و آثار هنرمندان دیگری را به نمایش بگذاریم.

نمایش آثار ۳۰ هنرمند زیر۳۰ سال در گالری اکنون

او اضافه کرد: در این نمایشگاه آثاری از لیلی زمان احمدی، سولماز حقدوست، ویدا شادمهر، ملیکا غلامحسین، محمد نظری، نرگس اقلیدس‌، آرمان رنجبریان، رژین شفیعی، شمیم کهن، سارا نوبهار، آوا افشاری، مهشید ریاحی، هانیه شعبانپور، سینا کرباسیان، علی مختاری نکو، جهانبخش امیر بیگی، شیما راستین، نسیم صفوی، آریانا گلچین، سید متین هاشمی، شانلی بیرامی، مهدیار زمزم، طوبی صادقی، فاطیما محمدی،پریناز هاشمی، مریم پیروی،مرجان سرکاری، ملیحه عجم نوروزی، مجید نوروزی و محمد یوسفی منش به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش کا 118، علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «نمایشگاه سی زیر سی» می‌توانند تا دوم شهریورماه از ساعت ۱۷، به گالری اکنون واقع در اصفهان، پل مارنان، بن‌بست ۶، پلاک ۱۵۳ مراجعه کنند.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا