ورزشی

آشتی کنان قلعه نویی و پیروانی در بازی تدارکاتی

آشتی کنان قلعه نویی و پیروانی در بازی تدارکاتی

سرمربی گل گهر و سرپرست پرسپولیس پیش از دیدار روز گذشته اختلاف ها را کنار گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی کا 118، روز گذشته در فرصت تعطیلات لیگ برتر دیداری تدارکاتی میان دو تیم پرسپولیس و گل گهر انجام شد که سرخپوشان موفق شدند با یک گل مقابل حریف خود به برتری برسند.

پیش از شروع این بازی و هنگام خوش و بش اعضای نیمکت دو تیم بود که امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی که چند وقتی است با یکدیگر اختلاف دارند با وساطت اطرافیان این اختلافات را کنار گذاشته و آشتی کردند.

قلعه‌نویی و پیروانی که در سال 2007 در کادرفنی تیم ملی با یکدیگر همکاری داشتند ولی سه فصل قبل و در هفته‌های پایانی لیگ بیست و یکم اختلافی میان آنها شکل گرفت که تا روز گذشته پابرجا بود.

این اختلاف زمانی رقم خورد که سپاهان و پرسپولیس به عنوان دو مدعی اصلی قهرمانی قرار بود در دیداری حساس و تعیین کننده به مصاف هم بروند ولی این بازی که در ابتدای شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شد با تصمیم مسئولان بدون تماشاگر اعلام شد و همین موضوع هواداران خشمگین سپاهان را مقابل ورودی هتل محل اقامت سپاهانی‌ها کشاند تا مانع خروج آنها و حضورشان در زمین مسابقه شوند و همین اتفاق با تاخیر سپاهانی‌ها در ورود به زمین مسابقه همراه بود و داور مسابقه به دلیل تاخیر بیش از حد بازی را برگزار نکرد.

این موضوع یک درگیری حقوقی و رسانه ای میان دو باشگاه ایجاد کرد که قلعه نویی و پیروانی دو سمت ماجرا بودند و علیه هم صحبت‌هایی انجام دادند که اختلاف میان آنها را شعله ور کرد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا