اقتصاد

رابطه مستقیم کیفیت رونیکس با نیروی انسانی

رابطه مستقیم کیفیت رونیکس با نیروی انسانی

جایگاه امروز رونیکس به‌عنوان برند پیشرو در بازار ابزار ایران و نامی شناخته‌شده در سطح بین‌الملل، در ارزش‌های اصلی این سازمان ریشه دارد؛ ارزش‌هایی که در طول سال‌ها فعالیت پایه‌گذاری شده‌اند. نیروی انسانی رونیکس، از دل همین ارزش‌ها جوانه زده، رشد کرده و به عامل اصلی خلق کیفیت در سازمان تبدیل شده است. این تحول بزرگ، ثمره رفتار سازمانی متمایز به عنوان یکی از اساسی‌ترین ارکان برند است. رونیکس، قدرتی بزرگ‌تر و سرمایه‌ای ارزشمندتر از پرسنل خود ندارد.

تنوع بی‌نظیر ابزارآلات رونیکس با بیش از 2500 محصول و بیش از 34000 قطعه در کنار کیفیت مثال زدنی، از این برند نامی ماندگار در بازار ابزار و ذهن مخاطبین و کاربران ایرانی و خارجی ساخته است. کیفیت و تنوعی که حاصل نیروی انسانی متخصص، متعهد و عاشق این مجموعه بزرگ است. در این نوشتار، به یکی از مهم‌ترین ارکان رونیکس یعنی کیفیت نیروی انسانی می‌پردازیم.

فرایند جذب و استخدام بسیار دقیق و سختگیرانه

در رونیکس، شخص مدیرعامل در راس سازمان، مدیران ارشد، مدیران میانی و پرسنل بخش‌های مختلف، بر اصل کیفیت تمرکز دارند. توجه به جزئیات در تولید ابزار با کیفیت متمایز و تنوع بی‌نظیر، راهگشای تولید است تا استادکاران و صنعتگران سراسر ایران بتوانند چرخ صنعت کشور را هرچه بهتر بچرخانند. به همین دلیل، فرآیند جذب و استخدام در بخش‌ها و واحدهای مختلف سازمان، طی فرآیندهای دقیق و سختگیرانه انجام می‌شود، این دقت عمل کلید موفقیت نیروی انسانی رونیکس است تا نهایتا با تشکیل تیم‌هایی منسجم و متخصص، کیفیت در تمامی فعالیت‌های سازمان تضمین شود.

Picture5

در فرآیند استخدام رونیکس، با توجه به راه اندازی ATS  سازمانی پس از بررسی دقیق رزومه‌های ارسالی، افراد واجد شرایط به مصاحبه‌های مقدماتی، تخصصی و فنی دعوت می‌شوند. پس از غربالگری اولیه در صورت تایید توسط واحدهای مربوطه، مصاحبه با واحد منابع انسانی انجام می‌شود. در پایان نیز مدیرعامل سازمان با افراد مصاحبه می‌کند. تا این لحظه بیش از 500  نفر در دفتر مرکزی رونیکس در تهران و هزاران نفر در واحدهای تولید، انبار، دفاتر فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند. تمام این افراد با مصاحبه مستقیم و تصمیم نهایی مدیرعامل انتخاب شده و به کار گرفته می‌شوند.

رفتار سازمانی متمایز، اصل اساسی در رونیکس

هیچ مجموعه‌ای بدون رفتار سازمانی حرفه‌ای با کارکنان و مشتریانش نمی‌تواند به بقای خود ادامه دهد و ماندگار شود. از این رو،  رفتار سازمانی متمایز با کلیه کارکنان و مشتریان، ماهیت تمام فعالیت‌های روزمره خانواده رونیکس را تشکیل می‌دهد.

احترام به تک‌تک همکاران در هر سمت و عنوان شغلی، مصرف‌کنندگان یا ارباب رجوعی که به سازمان مراجعه می‌کنند و مشتریانی که با مجموعه تماس می‌گیرند، پایه و اساس رفتار سازمانی رونیکس است. خوش اخلاقی اساس همه خوبی‌هاست؛ اخلاق‌مداری و خوب‌خواستن برای دیگران، میراث جاودانی است که از بنیان‌گذار و پدر معنوی رونیکس برای فرزندان و خانواده بزرگ این برند به یادگار مانده است.

ارتباط مدیران سازمان و نیروی انسانی رونیکس

ارتباط مدیران سازمان و نیروی انسانی، یکی از مهم‌ترین مشخصه‌هایی است که به کیفیت برتر تمام ارکان و فعالیت‌های رونیکس منجر شده است. در رونیکس پشت میز نشینی در هیچ‌ مقام و منصبی، معنا و مفهومی ندارد. مدیران بخش‌های مختلف از جمله زنجیره تامین، ارتباطات و برند، تحقیق و توسعه، کنترل کیفیت، فروش و خدمات پس از فروش و … همواره در حال تلاش و بهبود مستمر خود و سازمان هستند و هرگز خود را از بازار ابزار و مصرف‌کنندگان جدا نمی‌بینند. مدیرعامل به‌عنوان راس هرم و استراتژیست سازمان همراه با مدیران میانی خود در بزنگاه‌های زمانه آستین‌های خود را بالا می‌زنند و خودشان دست به کار می‌شوند.

Picture6

مدیران رونیکس خوب می‌دانند که منابع انسانی چه تاثیر شگرفی در موفقیت برند و پیشرفت‌های آتی آن دارد. فرد باید حالش خوب باشد تا بتواند استعدادها و توانایی‌های خود را صرف کارش کند. او باید عاشق خودش و برندش باشد تا هم خود در سازمان رشد کند و هم به پیشبرد اهداف کلان سازمان کمک کند. از طرف دیگر، باید از نظر مالی هم تامین باشد تا با ذهنی باز و فارغ از مشکلات مالی، بر کیفیت کار خود و برندش تمرکز کند. مدیران میانی رونیکس با احاطه کامل بر این موضوع، بستر را برای رشد و شکوفایی پتانسیل‌های سازمان فراهم می‌کنند.

تنوع بی‌نظیر ابزارآلات رونیکس، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه نیروی انسانی متخصص

رونیکس، به عنوان متنوع‌ترین برند ابزار ایران، محصولاتی با کیفیت متمایز و تنوع بی‌نظیر را تولید و به بازارهای داخلی و بین‌الملل عرضه می‌کند تا بتواند پاسخگوی نیازهای مصرف‌کنندگان دنیای ابزار باشد. این طیف گسترده، شامل بازار ابزار و کارگاه‌های کوچک، صنایع بزرگ مانند خودروسازی، فولاد، پتروشیمی و مصارف عمومی و خانگی می‌شود.

تیم خلق محصول رونیکس با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های دنیا و تلاش‌های‌ خستگی‌ناپذیر نیروی انسانی متخصص، بیش از 2500 نوع ابزار مختلف را طراحی و تولید کرده است. همچنین، به عنوان بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار ایران، 34000 نوع قطعه مختلف را روانه بازار ابزار ایران و جهان می‌کند.

اینورترهای جوشکاری تنها بخش کوچکی از دنیای متنوع ابزارآلات رونیکس را تشکیل می‌دهد. اینورتر جوشکاری RH-4602 رونیکس، یکی از محصولات قدرتمند این مجموعه، به همت متخصصان ایرانی و با بالاترین کیفیت تولید شده و روانه بازار ابزار می‌شود.

کیفیتی که اتفاقی نیست؛ معجزه عشق به کار و انگیزه نیروی انسانی

کیفیت اتفاقی نیست! تولید صنعتی محصولات این برند، برآیند فرآیندهای هدفمند و پیچیده‌ای است که در آن‌ها، تمام عوامل و بخش‌ها زنجیروار به هم متصل می‌شود تا نهایتا حاصل کار، کیفیتی باشد که اتفاقی نیست. در این زمینه، نه تنها مدیر عامل و تیم متخصص خلق محصول، بلکه نیروی انسانی در تک‌تک بخش‌های این سازمان با تلاش‌های متعهدانه خود، مسیر را برای دستیابی به این دستاورد بزرگ هموار می‌کنند.

تلاش‌های واحد منابع انسانی رونیکس برای جذب، حفظ و توانمندسازی نیروهای اصیل و هوشمند، همراه با توجه ویژه به اصل احترام به عنوان اساسی‌ترین اصل این مجموعه، وجه تمایز این برند و دیگر برندها است؛ در مسیر رشد و توسعه فردی، آموزش نقش بسزایی دارد. از همین روی است که مدیران ارشد و میانی رونیکس دغدغه توانمندسازی اعضای پرسنل خود را داشته و دارند. این وجه تمایز موجب درخشش روزافزون رونیکس به‌ عنوان الگویی برای رفتار سازمانی متمایز و حرفه‌ای در صنعت ابزار ایران و جهان شده است.

 

پایان رپرتاژ آگهی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا