ورزشی

صداقت: انتظار چنین بردی نداشتیم/ برگ برنده ما هواداران‌مان هستند

به گزارش کا 118، نساجی موفق شد در دیداری حساس از هفته بیست و هفتم مقابل استقلال خوزستان به پیروزی پر گل برسند. مصطفی صداقت مربی نساجی در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازی مهم و استراتژیکی برای ما بود و خداراشکر به نفع ما رقم خورد. شرمنده هواداران نشدیم. مدیران باشگاه تصمیم گرفتند که هواداران کنار ما باشند چون می‌دانند چه انرژی‌ای می‌گیریم. می‌خواهم به تیم خوب استقلال خوزستان خسته نباشید بگویم. امروز اتفاقات فدتبالی به نفع ما رقم خورد‌. ما گل اول را زدیم. استقلال خوزستان با این کیفیت روزهای بهتری در انتظارش است.

صداقت راجع به تاثیر حضور هواداران شان گفت: برگ برنده ما و مهمترین آیتم در انگیزه بازیکنان در زمین هواداران‌مان بودند. ما حتی در تمریناتی که هواداران می‌آیند هم شرایط‌مان فرق می‌کند.

او در مورد اینکه آیا انتظار چنین بردی در خوزستان را داشتند یا نه، بیان کرد: قطعا چنین انتظاری نداشتیم. استقلال خوزستان تیم با کیفیتی بود. آنها تحت فشار بودند و می‌خواستند امتیازات را جمع کنند و انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتیم.

وی در پایان گفت: از روزی که آقای الهامی آمده، نه گل خوردن ما و نه گل زدن ما انفرادی نبوده است. همه چیز تحت تاثیر برنامه‌های تیمی بوده است. خداراشکر که امروز مهاجمان ما ضربات نهایی را زدند اما نمی‌توانید از کیفیت هافبک‌ها و دفاع ما بگذرید.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا