فرهنگ و هنر

برگزاری دوره آمادگی ویژه راه یافتگان به مرحله مقدماتی

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف ارتقاء سطح توانمندیها و آمادگی بیشتر شرکت کنندگان راه یافته به مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در نظر دارد این دوره را  به صورت مجازی و برخط؛ در اوایل مهرماه سال جاری برگزار کند.

به گزارش کا 118، حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری این دوره‌ گفت: مخاطبان این دوره نفرات برتر مرحله استانی مسابقات هستند که طبق سهمیه بندی هر استان در هفته سوم شهریور ماه سال جاری مشخص خواهد شد. 

مجیدی مهر تاکید کرد: در این دوره اساتید برتر کشوری و بین المللی در رشته های تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن، صحت حفظ و بهداشت صوت و صداسازی به تدریس خواهند پرداخت. 

وی افزود: در این دوره، آیین‌نامه داوری مسابقات نیز تشریح خواهد شد تا شرکت‌کنندگان بیشتر با آیین‌نامه‌ها و شیوه نامه برگزاری مسابقات در سطح عالی آشنا و هماهنگ شوند.

مجیدی مهر تصریح کرد: با توجه به عدم دسترسی استانهای محروم به اساتید برتر و همچنین درخواست شرکت‌کنندگان، برگزاری دوره های این چنینی کمک شایانی به ارتقاء سطح آمادگی شرکت کنندگان نموده و به تبع آن افزایش سطح کیفی مسابقات را در پی خواهد داشت.   

رئیس مرکز امور قرآنی در پایان افزود: امسال به یاری خداوند متعال برای نخستین بار برای راه یافتگان به مرحله نهایی رشته های نغمات دینی( همخوانی و مدیحه سرایی، دعا و اذان) نیز پیش از برگزاری مرحله نهایی دوره آموزشی مشابه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا