کارگری

شتاب بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن با اصلاح قوانین

شتاب بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن با اصلاح قوانین

به گزارش کا 118، محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای مسکن استان که با حضور اعضای تیم ارزیابی طرح نهضت ملی مسکن در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، گفت: برای شتاب گرفتن روند اجرای نهضت ملی مسکن و حل برخی مشکلات و موانع پیش روی این طرح ضرورت دارد که نسبت به اصلاح برخی فرایندهای قانونی، آیین نامه‌ها، اساس‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه در استان فارس از ابتدای این طرح تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌های متولی پای کار آمدند و در بخش‌های مختلف اقداماتی را در جهت پیشبرد این طرح انجام دادند.

ایمانیه گفت: قطعا امروز همه دولتمردان و تمام کسانی که به کشور، نظام و دین عشق می‌ورزند به این طرح به عنوان یک فرصت خوب که توسط دولت مردمی سیزدهم برای خانه‌دار شدن مردم فراهم شده نگاه می‌کنند.

استاندار فارس افزود: قطعا امروز همه دولتمردان و تمام کسانی که به کشور، نظام و دین عشق می‌ورزند به این طرح به عنوان یک فرصت خوب که توسط دولت مردمی سیزدهم برای خانه‌دار شدن مردم فراهم شده نگاه می‌کنند.

وی ادامه داد: در استان فارس نیز از ابتدای آغاز این طرح تمام دستگاه ها و مجموعه های متولی پای کار آمدند و در بخش های مختلف اقداماتی را در جهت پیشبرد این طرح انجام دادند.

استاندار فارس اظهار کرد: مجموعه این فعالیت ها و اقدامات سبب شد که امروز استان فارس در بحث پرداخت تسهیلات توسط بانک مسکن و همچنین تامین زمین رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص دهد.

ایمانیه تصریح کرد: هدف ما خدمت به مردم، با کمک به خانه دار شدن آنها است و اقداماتی که انجام می‌دهیم برای رسیدن به این مقصود است.

استاندار فارس، با اشاره به برگزاری هفتگی جلسات شورای مسکن استان به منظور بررسی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: علاوه بر این اعلام آمادگی کرده‌ایم که جلسات فوق‌العاده شورای برنامه ریزی استان، کمیسیون ماده پنج، کمیسیون امور زیربنایی نیز ویژه بررسی طرح نهضت ملی مسکن برگزار شود.

وی گفت: همچنین به منظور بررسی عملکرد فرمانداران و ادارات و مجموعه‌های مختلف در زمینه طرح نهضت ملی مسکن نسبت به ایجاد قرارگاه مسکن در استان اقدام کرده‌ایم تا همه دست اندارکاران اجرای این طرح در استان خود را ملزم و مکلف به پاسخگویی نسبت به اقدامات خود بدانند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا