فرهنگ و هنر

داورزنی: پلاک شهدای ورزشکار، مدال آنها شد

به گزارش کا 118، محمدرضا داورزنی روز دوشنبه در حاشیه دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار کشور اظهار داشت: همه ما باید برای حفظ وطن خود هر کاری انجام دهیم. حفظ امنیت نظام و این کشور، حاصل خون بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حفظ ایران از هر کاری واجب‌تر است.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: همه موظف هستیم تلاش کنیم که آرامش به کشور برگردد و مردم زندگی عادی خود را داشته باشند. باید به همه مردم و خواسته‌های آنها احترام بگذاریم ولی بدانیم امنیت کشور و حفظ ایران از هر کاری واجب‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: در کانون بحران قرار داریم. همه باید تلاش کنیم ایران به آرامش برسد. البته خواسته‌ها و مسائل مختلف نیز باید شنیده شود و مورد توجه قرار بگیرد. خواسته‌های به حق مردم و اغتشاشات باید مرزبندی شوند. در شرایطی که دستوراتی در خارج از کشور صادر و داخل کشور اجرا می‌شود، حرف حق نشنیده نخواهد شد.

داورزنی در مورد تجدید میثاق ورزشکاران با شهدا گفت: بیش از پنج‌ هزار نفر از شهدایی که جان خود را تقدیم این کشور کردند که تعدادی از آنان سابقه قهرمانی جهان و آسیا را داشتند. آنها روزی مدال ورزشی به گردن خود می‌انداختند؛ ولی پلاکشان، مدال شد. آنها جان خود را تقدیم کشور کردند.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد بازنشستگی خود گفت: هنوز بازنشسته نیستم و هر موقع بازنشسته شدم، می‌روم.

داورزنی در مورد جلسه آتی هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: هنوز دستور جلسه‌ای دریافت نکرده‌ام؛ ولی قرار است تصمیماتی در مورد برخی پست‌ها در کمیته گرفته شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا