ورزشی

سرمربی برزیل: ایران مسیر دشواری را برای صعود به المپیک در پیش دارد

به گزارش کا 118، ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کردند، روز سه شنبه 25 اردیبهشت اولین تمرین توپی خود را در این کمپ برگزار کردند.

ریودوژانیرو سرمربی تیم ملی برزیل در سالن تمرین ملی‌پوشان حضور یافت. بروناردو رزنده به همراه سرجیو دوترا سانتوس، اسطوره و مربی تیم ملی برزیل در این تمرین دقایقی به گفت و گو با پائز پرداختند.

رزنده در خصوص حضور مجددش در تیم ملی والیبال برزیل گفت: زمان کوتاهی تا المپیک پاریس باقیمانده است. رنان دال زاتو سرمربی پیشین برزیل از نظر شرایط جسمانی مشکلاتی داشت و به همین خاطر برگشتم تا به تیم ملی والیبال برزیل کمک کنم. بایستی کمی تجربه و انرژی به تیم برزیل اضافه کنم. از نظر خودم تاثیرگذارترین فرد در تیم نیستم بلکه فقط می خواهم کمک کنم تا در المپیک پاریس بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. بنابرین برای دست یابی به این هدف دشوار، سخت تمرین خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: به تیم ملی والیبال ایران خوشامد می گویم. امیدوارم آماده سازی خوبی را همراه با هم داشته و عملکرد قابل قبولی در لیگ ملت‌های والیبال داشته باشیم. همچنین امیدوارم ایران در کسب سهمیه المپیک پاریس موفق باشد و برزیل نیز بهترین نمایش خود را در پاریس داشته باشد.

رمربی تیم ملی برزیل در خصوص ارتباط و دوستی خود با پائز نیز بیان کرد: با سرمربی تیم ملی ایران موریس، کمک مربی لئوناردو و بدنساز مارسلو ارتباط دوستانه خیلی خوبی دارم. سابقه همکاری طولانی مدت در کنار هم دیگر را چه در تیم ملی نوجوانان و چه در تیم ملی والیبال برزیل داریم. انتقال تجربیاتی که هم اکنون صورت گرفته بسیار عالی است و باز هم خوشحالم که ایران اینجا در کنار ما حضور دارد.

رزنده در خصوص صعود تیم ایران به المپیک‌ نیز اظهار داشت: مسیر ایران برای صعود به المپیک پاریس ۲۰۲۴ بسیار دشوار است اما بایستی تا انتها مبارزه کند. این تیم باید عملکرد‌ خوبی را از خود در ریو پشت سر بگذار‌د و امتیازات لازم را کسب کند. این مسیر اصلا آسان‌نیست اما ایران بایستی تا انتهای مسابقات تلاش خود را انجام دهد.

او در مورد دیدارهای دوستانه افزود: سه دیدار دوستانه خواهیم داشت. این بازی‌ها برای هر دو تیم حائز اهمیت است. ایران و‌ برزیل بازی دوستانه‌ای پیش از این نداشته‌اند. مسابقات دو تیم چهارشنبه، پنجشنبه و صبح شنبه برگزار خواهد شد. امیدواریم هر دو تیم در جریان این مسابقات دوستانه به خوبی آماده شوند و با شرایط خوبی مسابقات خود را در ریو شروع کنند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا