ورزشی

جوکوویچ؛ حرفه‌ای در معامله املاک مثل تنیس!

 جوکوویچ؛ حرفه‌ای در معامله املاک مثل تنیس!

به گزارش کا 118، نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی با 23 عنوان قهرمانی در گرنداسلم‌ها در جهان رکورددار است. این تنیسور 36 ساله علاوه بر کسب درآمدهای هنگفت‌ در این ورزش در تجارت شخصی نیز هوش سرشاری دارد. چند روز قبل بود که جوکوویچ با فروش خانه‌اش در مونته‌نگرو که پس از ازدواج با با النا به دست آورد، سود 14 میلیون دلاری کسب کرد.

نواک جوکوویچ پس از شکست تلخ در فینال گرنداسلم ویمبلدون 2023 برابر کارلوس آلکاراس تنیسور 20 ساله اسپانیایی به همراه خانواده‌اش در کرواسی و مونته‌نگرو استراحت کرد. تعطیلات نواک رو به پایان است و این مرد صربستانی در مسابقات مسترز هفته آینده در سینسیناتی (آمریکا) بازی خواهد کرد. نفر شماره 2 جهان سپس برای بردن یک گرنداسلم دیگر در تنیس آزاد آمریکا تلاش می‌کند.

در بالکان، جوکوویچ نه تنها به دیدار نزدیکانش رفت، بلکه برنامه‌های تجار‌ی‌اش را نیز پیش برد. نواک خانه قدیمی خود در تیوات مونته‌نگرو را که پس از عروسی خود با النا در سال 2014 خریداری کرده بود را به قیمت 15 میلیون دلار فروخت. جوکوویچ پس از فروش آن، خانه مشابهی در همان منطقه با قیمت بسیاری کمتر خرید. مجلل‌ترین خانه او عمارتی در مونت‌کارلو در دامنه تپه است. نواک همچنین صاحب پنت‌هاوسی در میامی، بلگراد، نیویورک و چندین خانه در اسپانیا است. این لیست دیگر شامل خانه‌ای در شهر تیوات مونته‌نگرو نمی‌شود.

در سال 2014، جوکوویچ با النا در تیوات که در ساحل دریای آدریاتیک قرار دارد، ازدواج کرد. این تنیسور سپس تصمیم گرفت املاک و مستغلاتی را در همان نزدیکی خریداری کرد و این مکان برای نواک خاص شد. او اغلب در این محل با النا، پسرش استفان و دخترش تارا استراحت می‌کرد. با این حال، جوکوویچ به تدریج کمتر در آنجا ظاهر شد. پیش از این، جوکوویچ خانه خود در مونته‌نگرو را به خاطر فرصت بازنشستگی با خانواده‌اش ارزشمند می‌دانست اما حضور گردشگران در تیوات در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ در نتیجه روز به روز آرامش و راحتی نواک جوکوویچ در این منطقه سخت‌تر شد. خانه نواک از یک طرف در کنار دریا قرار داشت اما از طرف دیگر به خیابان نسبتاً شلوغی دسترسی داشت که این زوج آن را دوست نداشتند.

بر اساس گزارش روزنامه بلیک صربستان؛ جوکوویچ پس از فروش خانه قدیمی‌اش در تیوات با قیمت 15 میلیون دلار چند روز قبل ویلای دیگری  در لیوتا به قیمت یک میلیون دلار خرید. نواک و النا قصد دارند تعمیرات جزیی در خانه جدیدشان انجام دهند تا همه چیز  مطابق با سلیقه و سبک آنها باشد. لیوتا در 25 کیلومتری کومبور قرار دارد، جایی که نواک به تازگی در آن استراحت کرده است.  ویلای جدید نواک درست در کنار دریای آدریاتیک واقع شده است، بسیار شبیه به تیوات. فقط جوکوویچ آن را 15 برابر ارزان‌تر از فروش ملک قدیمی خرید. معامله حرفه‌ای نواک در کمتر از چند روز برای او سود 14 میلیون دلار داشت.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا