ورزشی

امیرعلی حسینی: برای پرداخت بدهی از دیاباته وقت گرفته ایم/ بدهی رادوشویچ پرداخت شده است

امیرعلی حسینی: برای پرداخت بدهی از دیاباته وقت گرفته ایم/ بدهی رادوشویچ پرداخت شده است

امیرعلی حسینی، معاون امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در رابطه با اخذ مجوز حرفه‌ای گفت: مدیرعامل باشگاه به همراه سایر نیروهای باشگاه شبانه‌روزی برای گرفتن مجوز حرفه‌ای تلاش کردند. حتی به خاطر دارم جلسات مستمر ما از دوم فروردین ماه سال جاری آغاز شد و یکسری از بدهی‌های میلیاردی را پرداخت می‌کردیم. با کمک رضا درویش و سایر ارکان باشگاه توانستیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

سخت‌تر شدن هرساله اخذ این مجوز موضوعی بود که حسینی در موردش گفت: باشگاه پرسپولیس ۱۰ سال است این کار را انجام می‌دهد. یک زمانی وجود رادیو در خودرو آپشن خیلی بزرگی محسوب می‌شد، اما الان جزو موارد بدیهی است. چیزهایی که در سال‌های گذشته جزو معیار C بود، الان تبدیل به معیار B تبدیل شده است. به‌عنوان مثال، تشکیل تیم بانوان قطعاً در سال‌های آینده جزو معیارهای A و اجباری خواهد شد. معیارها در سه بخش B ،A و C هستند. اگر یکی را نداشته باشید مجوز ابطال می‌شود. اگر برخی معیارها را نداشته باشید، جریمه می‌شوید. ما جرایمی داشتیم که اگر اشتباه نکنم حدود 15 میلیون تومان بود.

معاون بین‌الملل پرسپولیس در مورد الزام به استفاده از VAR نیز گفت: درباره VAR نه مکاتبه رسمی داشته‌ایم و نه صحبتی در این مورد در ورزشگاه آزادی انجام دادیم. در این بازدید، بحث تبلیغات، نحوه بلیت‌فروشی و کلاً نحوه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد. اینکه قسمتی از ورزشگاه در حال تعمیر باشد، چیز بدی نیست. درست است که بحث درآمدزایی از فروش بلیت کمتر می‌شود، ولی در مجموع به نفع ورزشگاه و فوتبال کشور است.

همچنین جدایی پریرا و دیاباته از مباحث مطرح شده در این گفتگو بود که حسینی در پاسخ به آن توضیح داد: با پریرا اقاله و فسخ قرارداد کردیم و هیچ بدهی‌ای به ایشان نداریم. دیاباته طلب‌هایی دارد، ولی تا الان اتفاقی نیفتاده است. بدهی به او داریم که باید پرداخت می‌کردیم. در مورد رادوشوویچ هم باید بگویم قسط سومش را در چهار قسط پرداخت کردیم. به دلیل تحریم‌ها نتوانستیم یک جا به او بدهیم. او گفته بخش چهارم قسط سوم به دست او نرسیده است که به ما نامه‌ای دادند و پاسخ این نامه را دادیم. رسید پرداخت و صورتحساب بانک مدنظر در ایتالیا را هم فرستادیم. فکر نکنم خطری ما را تهدید کند، مگر اینکه ثابت کنند پول در تاریخ مقرر به حساب‌شان واریز نشده است.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا