ورزشی

دیدار رئیس فدراسیون تنیس با مدیرعامل رعد پدافند هوایی

دیدار رئیس فدراسیون تنیس با مدیرعامل رعد پدافند هوایی

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ داود عزیزی در نشست مشترک با سرهنگ محمد صانعی مدیرعامل رعد پدافند هوایی اظهار داشت: نشست خوبی با صانعی داشتیم که استفاده از ظرفیت‌های موجود، همکاری بیشتر طرفین با هدف ارتقای تنیس و حضور پررنگ‌تر تیم های نیروهای مسلح در لیگ های تنیس از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

وی ادامه داد: در سالیان گذشته شاهد حضورر مستمر و منظم تیم‌های نیروهای مسلح در تنیس بوده‌ایم و ورزشکاران حاضر در این تیم ها با تمرینات خوب و منظمی که دارند همواره عملکرد مناسبی را به نمایش گذاشته و در موفقیت های تنیس سهم خود را به هخوبی ایفا کرده اند.

عزیزی تصریح کرد: تنیس در نیروهای مسلح قدمتی طولانی دارد و به همین دلیل نیز ظرفیت ها و زیرساخت های خوبی در این بخش وجود دارد. در این نشست در خصوص زمینه های همکاری بیشتر بحث و تبادل نظر شد و در صدد هستیم با برنامه ای مشترک جهت حضور رشته تنیس در مسابقات  سیزم نیز هستیم.

همچنین سرهنگ صانعی در این دیدار با تبریک صعود تیم ملی ایران به گروه 2 جهانی گفت: در طی سالیان گذشته شاهد حضور رعد پدافند در تنیس بودیم، اما به دنبال آن هستیم تا با ایجاد زمینه‌های لازم، رشد و پشیرفت بیشتری را در این ورزش شاهد باشیم.

وی ادامه داد: اتفاق خوبی در رقابت های دیویس کاپ رخ داد، در این نشست هم مطرح شد که ارتش و نیروهای مسلح پای کار هستند و هر کمکی لازم باشد در کنار فدراسیون خواهیم بود تا بتوانیم این مسیر را استمرار بخشیم.

وی در خصوص حضور و فعالیت تیم های ورزشی تصریح کرد: نزدیک به 14 سال است که در ورزش حضور داریم که حضور 27 تیم در لیگ های مختلف گواه این ادعاست، از این تعداد 13 تیم در لیگ برتر و مابقی در رده های مختلف حضوری فعال دارند و در صدد هستیم تا مانند ادوار گذشته در رویدادهای مختلف با قدرت ظاهر شویم.

صانعی به حضور قهرمانان در تیم های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: با شریط خوبی که فراهم شده شاهد حضور قهرمانان و ملی پوشان به عنوان سرباز در تیم های ورزشی هستیم  که خدمت مقدس سربازی را در قالب دوره خدمت انجام می دهند، این ورزشکاران در مدت خدمت سربازی در رویدادهای مختلف به میدان رفته و دغدغه ای به جز ورزش ندارند که بدون شک کمک شایانی به ورزش و این قهرمانان می شود.

وی عنوان کرد: در سال گذشته در لیگ برتر تنیس حضور داشتیم که توانستیم با کسب عنوان دومی به کار خود پایان دهیم، امسال نیز به دنبال ثبت عملکرد بهتر هستیم و امیدواریم جایگاه خودمان را مانند دوره قبل حفظ کرده و آن را ارتقاء دهیم.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا