اقتصاد

قیمت گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی

قیمت گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی

شما می توانید برای خرید انواع گاصندوق زیر ویترینی طلافروشی به فروشگاه سیف باکس شاپ مراجعه نمایید و یا می توانید از طریق شماره های درج شده در بخش زیر با کارشناسان سیف باکس شاپ تماس حاصل نمایید.

02155625086 – 09122084335

گاوصندوق زیر ویترنی طلافروشی

گاوصندوق زیر ویترینی طلافروشی همانطور که از نام آن مشخص است در طلافروشی ها کاربرد فراوانی دارد. لازم است بدانید این صندوق دارای ویژگی های می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. همچنین علاوه بر آن دارای انواع مختلفی می باشد که می توانیم در بخش زیر به معرفی آن بپردازیم.

اما اگر بخواهیم در ارتباط با قیمت گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی صحبت کنیم باید بگوییم با توجه به اینکه این محصول دارای ویژگی های زیادی می باشد قیمت آن نیز متناسب با ویژگی های آن، مدل و برند آن متفاوت می باشد. شما می توانید با مراجعه به صفحه مربوطه در سیف باکس شاپ در ارتباط با قیمت گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی اطلاعات کافی را کسب نمایید. همچنین می توانید برای استعلام قیمت این محصول از طریق شماره های موجود در صفحه با کارشناسان سیف باکس شاپ تماس حاصل نمایید. برخی از ویژگی های گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی را در بخش زیر مورد بررسی قرار داده ایم.

قابل ذکر است گاوصندوق سدید یکی از محصولات فروشگاه سیف باکس شاپ می باشد که دارای انواع مختلفی می باشد و به علت این تنوع زیادی که دارد افراد زیادی ب دنبال خرید این محصول هستند شما نیز اگر قصد خرید و مشاهده انواع گاوصندوق سدید را دارید می توانید بر روی لینک کلیک کنید و به صفحه مربوطه در سیف باکس شاپ مراجعه نمایید.

Picture2

ویژگی های گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی

همانطور که در بخش بالا ذکر شد ویژگی های گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار می باشد به همین علت در این بخش به بررسی برخی از ویژگی های این صندوق می پردازیم. برخی از ویژگی های گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی به شرح زیر می باشد:

  • بدنه این صندوق از ورق های فولادی تولید شده است.
  • دارای 4 عدد رول بولت برای متصل کردن گاوصندوق به زمین می باشد.
  • دارای عایق حرارتی در بدنه می باشد که برای این عایق حرارتی از پشم سنگ استفاده می شود.
  • با وارد شدن ضربه به قفل صندوق تمامی زبانه ها قفل می شوند.
  • لولای صندوق مورد نظر در درون آن قرار دارد.
  • درون این صندوق یک صندوقچه داخلی وجود دارد.

 

ابعاد گاوصندوق طلافروشی چقدر می باشد؟ یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت گاوصندوق زیر ویترینی طلافروشی تاثیر گذار می باشد، ابعاد آن است. این صندوق دارای ابعاد گوناگونی می باشد. برای مثال یک نمونه از صندوق های طلافروشی دارای ابعاد ۱.۲۰ * ۷.۵ * ۷.۵ و وزن ۷۰۰ کیلو گرمی می باشد که از این نوع صندوق می توان در جواهر فروشی ها (طلا فروشی ها)، کارخانجات، بانک ها و …… استفاده نمود. این نوع صندوق مجهز به سیستم ضد سرقت و دارای صفحه فولادی ضد دریل می باشد. همچنین لازم است بدانید ورق رویه درب 6 میلی متر و ورق داخلی آن 2 میلی متر می باشد. شما می توانید با در نظر گرفتن تمامی این موارد صندوق دلخواه خود را از فروشگاه سیف باکس شاپ خریداری کنید.

انواع گاوصندوق طلا فروشی

همانطور که در بخش بالا ذکر شد مشخصات و ویژگی های یک صندوق در تعیین قیمت آن بسیار تاثیر گذار می باشد البته نباید از برند و مدل آن نیز غافل شد. در این بخش قصد داریم شما را با انواع گاوصندوق طلا فروشی آشنا کنیم. شما می توانید بعد از شناخت کامل این نوع صندوق ها مدل مورد نظر خود را از فروشگاه سیف باکس شاپ خریداری کنید.

انواع گاوصندوق طلا فروشی به شرح زیر می باشد:

1.گاوصندوق طلافروشی آسانسوری

2.گاوصندوق طلافروشی دیجیتال

3.گاوصندوق طلا و جواهرات خانگی

4.گاوصندوق طلافروشی اثر انگشتی

5.گاوصندوق طلا فروشی ضد سرقت

6.گاوصندوق طلا فروشی دست دوم

  1. گاوصندوق طلا فروشی کاوه

گاوصندوق طلا فروشی کاوه

قبل از بررسی گاوصندوق زیر ویترینی کاوه لازم است بدانید برند گاوصندوق کاوه از آن دسته محصولاتی می باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد چرا که این صندوق ها نیز ویژگی های فراوانی دارند. صندوق های طلافروشی آسانسوری کاوه مجهز به سیستم ضد سرقت می باشد این صندوق دارای طراحی فوق العاده زیبایی است برخی از ویژگی های گاوصندوق طلا فروشی به شرح زیر می باشد:

  • این صندوق دارای صفحه لمسی برای افزایش امنیت و ورود اطلاعات می باشد.
  • دارای قابلیت بسته شدن در مدت زمان کوتاه  در شرایط اضطراری می باشد.
  • دارای قابلیت اتصال به دزدگیر برای بسته شدن
  • دارای کنترل از راه دور برای بستن درب صندوق در زمان کوتاه و بروز حادثه
  • دارای سیستم هشدار پیامکی

گاوصندوق طلا فروشی دست دوم

گاوصندوق زیر ویترینی دست دوم از کجا بخرم؟ گاوصندوق آسانسوری دست دوم از کجا بخرم؟ زمانی که صبحت از محصول دست دوم می شود تمام افراد اولین چیزی که به آن فکر می کنند محصولی غیر قابل استفاده و بی کیفیت می باشد در صورتی که در حقیقت حداقل در ارتباط با گاوصندوق طلا فروشی دست دوم این گونه نیست. سیف باکس شاپ علاوه بر فروش انواع گاوصندوق نو، گاوصندوق های دست دوم را نیز به فروش می رساند البته این به این معنا نیست که صندوق مورد نظر دارای مشکلاتی باشد چرا که قبل از فروش این صندوق ها از لحاظ ایمنی، مشکلات فنی و …. کاملا تست می شوند و در صورت نداشن مشکلی با قیمت ارزان تر به فروش می رسند پس از لحاظ سالمی و کیفیت این محصولات به هیچ عنوان نگران نباشید. علاوه بر آن سیف باکس شاپ برای رفع نگرانی افراد در خصوص گاوصندوق دست دوم برای این محصولات گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهد و شما می توانید محصول مورد نظر خود را با خیالی آسوده خریداری کنید.

Picture3

قیمت گاوصندوق آسانسوری طلافروشی

گاوصندوق آسانسوری طلا فروشی چقدر است؟ سیف باکس شاپ یکی از بهترین فروشگاه های فروش گاوصندوق می باشد که دارای طرفداران زیادی نیز می باشد. چرا که هدف اصلی این فروشگاه همواره رضایت مشتریان از محصولاتش می باشد. این فروشگاه تمامی محصولاتش را با کیفیت عالی و قیمت فوق العاده مناسب نسبت با رقیبانش به فروش می رساند. بنابراین شما می توانید برای استعلام قیمت گاوصندوق آسانسوری طلا فروشی همین حالا از طریق شماره های موجود در صفحه با ما تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا