اقتصاد

صرافی گلکسی پی جی یک پلتفرم آنلاین برای مبادله ارزهای معتبر

صرافی گلکسی پی جی یک پلتفرم آنلاین برای مبادله ارزهای معتبر

مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال گلکسی پی جی عنوان کرد: صرافی گلکسی پی جی یک پلتفرم آنلاین برای مبادله ارزهایی است که با استفاده از آن می‌توان به راحتی رمزارزهای معتبر را خرید و فروش کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی کا 118، مرتضی اکبری در حاشیه اولین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی متاراد (رمزارزش، رمزپول، متاورس) گفت: در این صرافی می‌توان به سادگی، بیتکوین، اتریوم و سایر رمز ارزها را خرید و فروخت. در تمام مسیر خرید و فروش، کارشناسان پشتیبانی ما در کنار استفاده کنندگان از این صرافی هستند تا بتوانند با خیالی آسوده و به ساده‌ترین روش معاملات و تراکنش‌های رمزارزی خود را به انجام برسانند.

وی  یکی از مزیت های این صرافی را خرید و فروش آسان عنوان کرد و گفت: می توان 300 ارز دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال گلکسی پی جی خرید و فروش کرد. این صرافی قصد دارد تا ارزهای پشتیبانی شده خود را گسترش دهد. کاربران در گلکسی پی جی بعد از ثبت نام، یک کیف پول اختصاصی برای هر ارز خواهند داشت. که براحتی می توانند از آن استفاده کنند.

وی اظهار کرد: گلکسی پی جی یک صرافی ایرانی است که توانسته بستری امن برای کاربران ایرانی فراهم کند، تا بدون نگرانی از تحریم ها به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند. این صرافی با پشتیبانی شبانه روزی بستری امن راه اندازی کرده است، که در حال حاضر در آن می توان ارزهای دیجیتال را به طور مستقیم با خود صرافی مبادله کرد.

وی عنوان کرد: در سال های گذشته کمتر در خصوص ارز دیجیتال صحبت می شد اما خوشبختانه در حال حاضر نمایشگاه و کنفرانس بین المللی متاراد (رمزارزش، رمزپول، متاورس) برای معرفی این حوزه برگزار شده است.

 

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا