ورزشی

فریبا: استقلال در حال حاضر یک مشکل بزرگ دارد/ تیم تا اینجا خوب بسته شده است

فریبا: استقلال در حال حاضر یک مشکل بزرگ دارد/ تیم تا اینجا خوب بسته شده است

بهتاش فریبا در گفتگو با کا 118 در خصوص وضعیت استقلال با جواد نکونام عنوان کرد: نکونام انتخاب خوبی برای نیمکت استقلال بود و در این شرایط در بین گزینه‌های داخلی بهترین گزینه محسوب می‌شود ولی خب وقتی کسی را می‌آوریم باید از او حمایت لازم هم انجام شود و خواسته‌هایش برآورده شود. یک مشکلی که وجود دارد مثل همیشه این است که در مقطع نقل و انتقالات مدیرعامل استقلال عوض می‌شود. نکونام را یک مدیری آورده و حالا او باید با مدیر دیگری کار کند و این می‌تواند یک مشکل جدی باشد.

وی افزود: در اینکه خطیر مدیر توانمندی است شکی نیست ولی خب نکونام قراردادش را با مدیرعامل قبلی امضا کرده و قول و قرارهایی با او گذاشته است که شاید مدیر جدید در جریان آن نباشد و یا اصلاً با آن موافق نباشد. ثبات در فوتبال موضوع مهمی است و نباید به آن بی توجه بود. به هر حال برای مجموعه جدید هم در کادر مدیریت و هم در کادرفنی آرزوی موفقیت دارم.

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم هم توضیح داد: اوضاع استقلال از برخی جهات خوب است و از برخی جهات نه. الان پست به پست بخواهیم نگاه کنیم بازیکنان خوبی در هر پست در اختیار دارند و در دروازه هم حفظ حسینی کار خوبی بود که انجام شد. بازیکنان کلیدی اکثراً حفظ شدند و ساختار دفاعی هم با اضافه شدن سهرابیان و سلیمی می‌تواند قابل قبول باشد. 

فریبا در ادامه گفت: تنها نگرانی بزرگ استقلال خط حمله و جای خالی محبی و قایدی است. این دو نفر سال قبل بیشتر بار هجومی استقلال را به دوش می‌کشیدند و واقعاً جایگزین کردن آنها کار خیلی سختی است و اگر بتوانند برای این مشکل فکر عاجلی داشته باشند استقلال نگرانی دیگری ندارد. امیدوارم در خط حمله هم بتوانند 1-2 خرید خوب و مناسب داشته باشند تا دغدغه ای برای فصل جدید وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا