ورزشی

لوکاکو: به یوونتوس نمی روم

لوکاکو: به یوونتوس نمی روم

به گزارش کا 118 روملو لوکاکو که تا همین دو هفته پیش یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل‌وانتقالات تابستانی باشگاه اینتر به شمار می‌رفت، به دلیل تغییر نظر ناگهانی این بازیکن و رفتن پای میز مذاکره با یوونتوس، مدیران این باشگاه ایتالیایی پروژه جذب او از چلسی را مختومه اعلام کردند. گفته می‌شد یوونتوس برای خرید لوکاکوی 30 ساله مصمم است، چه ولاهوویچ را بفروشد و چه نفروشد.

حالا ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که چند هوادار اینتر در بلژیک، در برخورد با لوکاکو، با او درباره احتمال پیوستنش به یوونتوس صحبت می‌کنند. یکی از آنها به مهاجم چلسی گفت «اگر با یوونتوس قرارداد امضا کردی، نگو زنده باد یووه» که مهاجم پیشین اینتر در پاسخ به این هوادار گفت «نه، نه هرگز! فکر نمی‌کنم چنین معامله‌ای انجام شود».

کریستیانو جونتولی مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس قرار است در بازگشت این تیم از تور پیش‌فصل آمریکا، برای مذاکره با مدیران باشگاه چلسی بر سر روملو لوکاکو راهی شهر لندن شود. این مهاجم بلژیکی تا سال 2026 با باشگاه چلسی قرارداد دارد و این باشگاه لیگ برتری روی او 40 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

لوکاکو فصل گذشته به‌طور قرضی برای اینتر بازی کرد و با به ثمر رساندن 14 گل و ثبت هفت پاس گل به این تیم برای کسب جام حذفی ایتالیا، فتح سوپرکاپ ایتالیا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا