فرهنگ و هنر

هریسون فورد وارد دنیای ابرقهرمانی مارول شد

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118، ددلاین تایید کرد که هریسون فورد نخستین بازی خود را در نقش تادئوس «تندربولت راس» در Captain America: New World Order خواهد داشت. هنوز تأیید نشده است که آیا او در فیلم تاندربولتز هم حضور خواهد داشت یا خیر.

فیلم‌های فورد که برای بازی در نقش هان سولو در فیلم اپرای فضایی جنگ ستارگان در سال ۱۹۹۷ و دنباله‌هایش به شهرت بین‌المللی دست یافت، بیش از ۵.۴ میلیارد دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۹.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته و او را به هفتمین بازیگر پرفروش در آمریکای شمالی بدل می‌کند.

به او افتخاراتی از قبیل جایزه یک عمر دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا و جایزه گلدن گلوب سیسیل بی‌دمیل اهدا شده و علاوه بر این نامزد دریافت یک جایزه اسکار و چهار جایزه گلدن گلوب بوده است.

او همچنین برای بازی در نقش ایندیانا جونز در مجموعه‌فیلم‌های به همین نام که اولین فیلم آن مهاجمان صندوق گمشده در سال ۱۹۸۱ است، شهرت دارد.

رابرت داونی جونیور در سال ۲۰۰۸ با «مرد آهنی» به شروع فعالیت دنیای سینمایی مارول کمک کرد. تقریباً ۱۵ سال بعد، کوین فایگی ممکن است بزرگ‌ترین کودتا را از زمان دستیابی به ریاست این فرانچایز ایجاد کند. فایگی از سال ۲۰۰۷ رئیس مارول استودیوز و تهیه‌کننده اصلی فرانچایز دنیای سینمایی مارول بوده است.

کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی به عنوان چهارمین فیلم از این سری تا آوریل ۲۰۲۱ در دست ساخت بود که حول محور سم ویلسون می‌چرخد و به عنوان ادامه رویدادهای فالکون و سرباز زمستان عمل خواهد کرد.

اسپلمن و دالان موسون که نویسنده سریال فالکون و سرباز زمستان بودند، فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند.

آنتونی مکی برای بازی در ماه اوت همان سال به فیلم پیوست. ژولیوس اونا در ژوئیه ۲۰۲۲ برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد و عنوان فیلم در اواخر همان ماه در کامیک-کان سن دیگو به صورت رسمی معرفی شد.

این فیلم قرار است در سوم می ۲۰۲۴ منتشر شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا