ورزشی

ژاکا هم تیمی سردار آزمون شد

ژاکا هم تیمی سردار آزمون شد

به گزارش کا 118، دوران 7ساله حضور گرانیت ژاکا در آرسنال رسما به پایان رسید و او با امضای قراردادی رسمی به بایر لورکوزن پیوست تا فصل آینده در بوندس‌لیگا به میدان برود.

ژاکا سومین خرید تابستانی لورکوزن است. بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی لورکوزن این باشگاه با ژاکا قراردادی پنج ساله امضا کرده و این ستاره سوئیسی تا 30 ژوئن 2028 بازیکن این تیم است.

او تا این لحظه گران‌ترین خرید تابستانی لورکوزن است و با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو به این تیم پیوست. او هفت سال پیش با 15 میلیون یورو به آرسنال پیوسته بود. ژاکا به این ترتیب به سومین خرید گران تاریخ بایر لورکوزن تبدیل شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، بعد از اعلام رسمی انتقال گرانیت ژاکا به این تیم گفت: “گرانیت یک فوتبالیست تماما حرفه‌ای و باکیفیت است و ما خوشحالیم که او را در اختیار داریم. کسی نیست که کیفیت فوتبال او را نشناسد. از این گذشته کمتر بازیکنی پیدا می‌شود که مثل گرانیت بتواند در زمین یک تیم را رهبری و هدایت کند. او با ذهنیت و شخصیت منحصربفردش بدون شک برای لورکوزن مهره مهمی خواهد بود.”

ژاکا پیش از این سابقه بازی در بوندس‌لیگا را داشته و در فاصله 2012 تا 2016 با پیراهن مونشن‌گلادباخ در این لیگ به میدان می‌رفت. او در سال 2016 از گلادباخ به آرسنال پیوست و حالا هفت سال بعد بار دیگر برای ادامه فوتبالش به آلمان برگشته است.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا