فرهنگ و هنر

خبرنگاران صدای حقانیت هستند

مدیرمسوول خبرگزاری علم و فرهنگ در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت و تقارن این روز را با عاشورای حسینی نشان از حقانیت و رسالت سنگین فعالیت خبری دانست.

به گزارش کا 118، متن پیام محمدحسین ایمانی خوشخو برای روز خبرنگار به شرح زیر است:

“مگر صدای عاشورا چیزی جز ندای حق و راستی بود؟ تقارن روز خبرنگار و عاشورا نشان‌دهنده حقانیت و رسالت سنگین فعالیت خبری است. 

در میدان فعالیت های خبری چیزی جز عشق و مهر به مردم، دین و میهن وجود ندارد. هیج چیز و هیچ علاقه ای نمی‌تواند قدرت پایداری و ایستادگی به آن ببخشد. مگر نه اینکه در دشت کربلا نیز همین عشق باعث پایداری بود، پس دریابیم خبرنگاران نیز رهرو و پیشرو خط امام حسین (ع) هستند.

درسی که خبرنگاران از امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) گرفته‌اند، بیدارسازی و آگاهی بخشی است؛ همانگونه که حضرت سیدالشهدا(ع) با شهادت خود و خواهر ایشان حضرت زینب(س) با بیان شیوا امت اسلامی را بیدار کردند، جامعه خبری نیز در راستای آگاهی بخشی افکارعمومی می بایست تمام تلاش خود را به کار گرفته و به وظیفه سنگینی که در حال حاضر به دوش دارند بیش از پیش واقف باشند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه ‌ای کشور، استواری و ثابت قدمی در نشر حقایق و فضائل و دوری و احتراز از کژی‌ها و ناراستی‌ها را سرلوحه کاری خود قرارداده اند و درتلاشند تا اسلام نابی که امام حسین(ع) و یارانش برای آن جنگیدند در مسیر جهاد تبیین که مقام معظم رهبری ترسیم فرموده اند را حفظ کنند.

یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای عرصه رسانه از دفاع مقدس تا دفاع از حرم و امنیت کشور عزیزمان ایران اسلامی را گرامی می داریم. شهیدانی که با قلم، دوربین و ابزار رسانه ای منادی آزادی، آزادگی و حق طلبی بودند.

امید است امروز نیز خبرنگاران ما همان راه را پیش بگیرند.”

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا