فرهنگ و هنر

آهنگساز آمریکایی به سراغ «پیشتازان فضا» می‌رود

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118، فصل چهارم پیشتازان فضا فیلمی فوق‌العاده دشوار برای پارامونت پیکچرز بوده است. قبل از انتشار فراتر از پیشتازان فضا در سال ۲۰۱۶ که دنباله فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی در سال ۲۰۱۳ است برنامه اولیه این بود که کریس پاین و کریس همسورث که در فصل نخست این فیلم به شهرت رسیدند در فصل چهارم آن ایفای نقش کنند که عدم توافق بر سر دستمزد بازیگران ساخت فصل جدید آن را با تأخیر مواجه کرد.

از آن زمان پارامونت پیکچرز با چندین کارگردان برای ساخت فصل چهارم پیشتازان فضا گفت و گو کرد که به تازگی مت شکمن برای کارگردانی این فصل با تاریخ اکران ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ به کار گرفته شد اما او به نفع کارگردانی چهار شگفت‌انگیز کنار رفت.

به تازگی نام یک فیلمساز بر سر زبان‌ها افتاده که ممکن است برای کارگردانی پیشتازان فضا ۴ مناسب شد؛ مایکل جاکینو آهنگساز تحسین شده‌ای است که موسیقی متن بسیاری از فیلم‌ها از جمله بالا – Up برنده جایزه اسکار را نوشته و در سال ۲۰۲۲ روی برخی از بزرگترین فیلم‌ها از جمله بتمن، دنیای ژوراسیک: سلطه و… کار کرده است.

به تازگی جاکینو برای کارگردانی گرگینه در شب که در هفتم اکتبر در دیزنی پلاس به نمایش درآمد در کانون توجه قرار گرفته است. این فیلم یک ساعته هالووین نقدهای مثبت طرفداران و منتقدان را به دنبال داشت.

اکنون، او تنها دیگر نه یک آهنگساز برای پیشتازان فضا که فیلمساز مورد تقاضاست.

نمایی از فیلم پیشتازان فضا
نمایی از فیلم پیشتازان فضا

جاکینو آهنگسازی فصل‌های نخست تا سوم پیشتازان فضا را که از سال ۲۰۰۹ شروع و در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ فصل‌های دوم و سوم آن نیز به نمایش درآمد را بر عهده داشت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا