فرهنگ و هنر

الیزابت ماس با «نقاب» مقابل دوربین استیون نایت می‌رود

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118، الیزابت ماس برنده جوایز امی برای بهترین بازیگر نقش اول زن در سرگذشت ندیمه و روشن ضمیر در مینی سریال جدید استیون نایت ایفای نقش می‌کند.

نقاب، به عنوان یک فیلم هیجان‌انگیز توصیف می‌شود که به رابطه غافلگیرکننده و شکست خورده بین دو زن که برای سفر به استانبول، پاریس و لندن راهی جاده شده‌اند می‌پردازد. هر دو درگیر یک بازی مرگبار حقیقت و دروغ هستند. یکی از آن‌ها رازی را پنهان می‌کند، در حالی که دیگری ماموریت دارد که برای نجات جان میلیون‌ها نفر آن را فاش کند.

نایت علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه نقاب را نیز بر عهده دارد و الیزابت همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار دنیس دی نووی، نینا تاسلر و لیندزی مک مانوس همکاری می‌کند.

نقاب، تازه‌ترین همکاری نایت و شبکه تلویزیونی FX پس از آثاری چون Taboo در سال ۲۰۱۷ با بازی تام هاردی و سرود کریسمس در سال ۲۰۱۹ است.

الیزابت ماس برای بازی در مجموعه تلویزیونی سرگذشت ندیمه در نقش جون آزبورد – آفرد جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن مجموعه تلویزیونی درام گلدن گلوب، جایزه امی، جایزه ستلایت و جایزه منتخب منتقدان تلویزیون را از آن خود کرده‌ است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا