فرهنگ و هنر

امیرمهدی ژوله: از تیپم خوشم آمد!

امیرمهدی ژوله درباره حضورش در سریال «روزی روزگاری مریخ» به سابقه آشنایی و همکاری‌اش با پیمان قاسم‌خانی اشاره و اظهار کرد که همه‌ پیشنهادهای کاری زندگی‌اش را پیمان قاسم‌خانی داده است؛ هم در نویسندگی و هم بازیگری. حالا بعد از ۱۸ سال رفاقت و همکاری، هرکاری را که پیمان بگوید در آن همکاری کن، می‌پذیرم.

به گزارش کا 118، امیرمهدی ژوله ـ بازیگر نقش افلاطون در «روزی روزگاری مریخ» ـ درباره‌ی همکاری با پیمان قاسم‌خانی و کاراکترش در این سریال اظهار نظر کرد.

هیچ فیلم فضایی را ندیده‌ بودم

او درباره گریم خود در سریال «روزی روزگاری مریخ» در نقش «افلاطون» گفت: این استایل شبیه جوانان دهه ۸۰ امریکاست. وقتی این لباس‌ها را تنم کردم و گریم شدم خیلی خوشم آمد و به نظرم جذاب بود.

این نویسنده و بازیگر کمدی از چالش‌های درک فضای فانتزی مریخ گفت و اظهار کرد: من هیچ فیلم مربوط به فضا را ندیده‌ام، حتی جنگ ستارگان یا فیلم‌های «نولان» را هم که تم فضایی دارد را ندیده‌ام و با این فضا ارتباط برقرار نمی‌کنم و طرفدار فیلم و سریال‌های فضایی نیستم.

آدم تنبلی هستم و دوست دارم خانه‌ام هوشمند باشد

ژوله گفت: از آنجا که آدم تنبلی هستم دوست داشتم خانه‌ام هوشمند باشد و قابلیت خانه‌های مریخ در سریال را داشته باشد. مثلا اینکه خانه هوشمند در مریخ، درها را اتوماتیک باز و بسته می‌کند خیلی خوب است چون من درهای کمد و اتاق را هیچ‌وقت نمی‌بندم.

وی بین انتخاب بین زمین ۱۴۰۰ و مریخ ۱۷۰۰ ، گفت: همه چیز را به زمین ۱۴۰۰ ترجیح می‌دهم چون دیگر همه چیز رو به اتمام است؛ اخلاقیات، محیط زیست، عشق، انسانیت، رحم و مروت و … .

امیرمهدی ژوله: از تیپم خوشم آمد!/تا حالا فیلم فضایی ندیده‌ بودم

«روزی روزگاری مریخ» یک کار آبرومند است

بازیگر نقش «افلاطون» در آخر با اشاره به ذائقه مخاطبان در فضای کمدی گفت: این سریال یک کار خوب و آبرومند است که اگر مخاطبان صبوری کنند و بیشتر با فضای آن آشنا شوند، حتما از دیدن سریال لذت خواهند برد.

روزی روزگاری مریخ نام مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی است. این سریال در ژانر کمدی فانتزی در کره‌ای دیگر با آدم‌فضایی‌ها و انسان‌های زمینی ساخته می‌شود. نخستین قسمت از آن ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا