اقتصاد

اولین صرافی OTC صرافی با امکان مراجعه حضوری

اولین صرافی OTC صرافی با امکان مراجعه حضوری

مدیرعامل استارتاپ پینگی گفت: پینگی به عنوان اولین صرافی با امکان OTC صرافی و مراجعه حضوری در حال فعالیت است.

علیرضا هفت برادران مدیرعامل استارتاپ پینگی در گفت‌وگو با خبرنگار کا 118،‌ با بیان اینکه اولین صرافی ارز دیجیتال هستیم که امکان مراجعه حضوری را فراهم نموده‌ایم،‌ گفت: مشتریان و مراجعه کنندگان می‌توانند به صورت مستقیم به دفتر مراجعه نموده و هر سوالی که دارند را بپرسند. همچنین آموزشهای لازم نیز به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد تا با کسب آگاهی کامل پا به این عرصه نهند و سپس به تبادل ارز دیجیتال بپردازند.

وی ادامه داد: دفتر ما در اصفهان است و در دو دوره مقدماتی تا پیشرفته یا از صفر تا 100 آشنایی با رمز ارز و دیجیتال، شبکه بلاکچین، کلا مفاهیم ارز دیجیتال را آموزش میدهم. در واقع ما صرافی ای هستیم که آموزش را نیز در کنار تبادل رمز ارز ارائه میدهیم.

‌ هفت برادران همچنین گفت: شرکت پایا همیار اسپادان (پینگی) به عنوان اولین صرافی OTC صرافی با امکان مراجعه حضوری در حال فعالیت است که این صرافی و بازار معاملاتی ایجاد شده به هیچ عنوان از سرویس دهنده‌های خارجی استفاده نمی‌کند و به صورت کاملا بومی از صفر تا صد توسط برنامه نویسان قدرتمند کد نویسی شده است. و در حال حاضر حدود ۲۰۰ رمز ارز دارد که می‌توانند تبادل کند.

مدیرعامل استارتاپ پینگی همچنین درپایان درخصوص مشکلات و چالشهای این حوزه نیز گفت: بزرگترین چالشی که اکنون با آن مواجه هستیم این است که هنوز قانونگذاریای در این حوزه صورت نگرفته است. و درواقع آینده مفهوم نیست و نمی‌دانیم چه اتفاقاتی در حوزه رمز و ارز خواهد افتاد.

 

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا