فرهنگ و هنر

«بازی مرکب» برنده جایزه «امی»‌ شد

سریال کره‌ای «بازی مرکب» در مراسم جوایز «امی هنرهای خلاقانه»‌ در چهار شاخه به عنوان برگزیده انتخاب شد.

به گزارش کا 118 و به نقل از رویترز، سریال درام کره‌ای «بازی مرکب» روز گذشته نخستین سهمش از جوایز «امی» را در مراسم «امی هنرهای خلاقانه» دریافت کرد.

«لی یو می» بازیگر اهل کره جنوبی،‌ برای بازی در نقش «جی یونگ» به عنوان برگزیده بخش بهترین بازیگر زن مهمان انتخاب شد. او در این سریال در نقش دختر جوانی ظاهر شد که مجبور بود در یک رقابت خطرناک شرکت کند.

جوایز «امی هنرهای خلاقانه»‌ در کنار بخش بازیگران مهمان، به هنرمندان پشت صحنه همچون صدابرداران،‌ گریمورها و فیلمبرداران اختصاص می‌یابد.

در این دوره از جوایز «امی هنرهای خلاقانه»‌،‌ «چادویک بوزمن» بازیگر فقید فیلم «پلنگ سیاه»‌ برای صداپیشگی سریال انیمیشن «چه می شد اگر؟ …» به عنوان برنده انتخاب شد. همچنین «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا به عنوان «بهترین راوی» در مجموعه مستند «پارک‌های ملی ما» و «پیتر جکسون» کارگردان نیوزلندی و برنده سه جایزه اسکار برای ساخت مجموعه مستند «بیتلز» برنده جایزه «امی»‌ شدند.

جوایز «امی»‌ مربوط به شاخه‌هایی همچون بازیگران نقش اصلی در ۱۲ سپتامبر اهدا خواهد شد. سریال «بازی مرکب» نخستین سریال غیرانگلیسی زبانی خواهد بود که در بخش سریال‌های درام رقابت می‌کند.

سریال «چیزهای عجیب‌» نیز که ۵ جایزه «هنرهای خلاقانه امی» را دریافت کرد نیز در شاخه سریال‌های درام به همراه «وراثت» رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا