فرهنگ و هنر

بخارست چه زمانی اکران می‎‌شود؟

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118، طبق آخرین مصوبه شورای صنفی نمایش، قرار شد تا کمدی بخارست، اکران خود را در سینماها آغاز کند.

طبق اطلاعاتی که به خبرنگار سینمایی کا 118رسیده، تمام تلاش تیم بخارست بر این است تا فیلم بتواند خود را به نمایش چهارشنبه این هفته برساند. در غیر این‌صورت، نمایش فیلم از چهارشنبه هفته آینده، قطعی خواهد بود.

بر پایه همین اطلاعات، تیم تولید، تنها به دلیل نیاز مردم به شادی در برهه فعلی و نبود سینماها از فیلم جدیدی که بتواند چنین رسالتی را به دوش بکشد، راضی به نمایش در برهه کنونی شده است.

مسعود اطیابی یک‌بار در تیرماه سال گذشته که کمتر کارگردانی حاضر به نمایش فیلم پرمخاطب خود می‌شد، با نمایش فیلم دینامیت، موجی از مخاطبان را به سینماها فرستاد. دینامیت در سال گذشته بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان فروخت.

انفرادی؛ دیگر ساخته اطیابی که از ۷ اردیبهشت امسال به روی پرده رفت نیز تا امروز نزدیک به ۷۳ میلیارد تومان فروش داشته است.

در کمدی بخارست، حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، پونه عاشورپور، غزال نظر، ایمان صفا، وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، رضا بهبودی، غلامرضا نیکخواه و بابک کریمی بازی کرده‌اند.

انتظار می‌رود با نمایش بخارست، مخاطبان بسیاری پس از ۲ ماه به سینماها بروند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا