فرهنگ و هنر

برد پیت به‌اتهام‌های آنجلینا جولی در دادگاه پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118، در بیانیه‌ای که توسط آن کیلی وکیل برد پیت  منتشر شد، این ستاره سینما پس از این که هدف‌ اتهام‌های جدی همسر سابقش قرار گرفت، گفت که در دادگاه به‌اتهام‌های مطرح شده پاسخ می‌دهد.

به نقل از روزنامه کوریرو برزیلینس برزیل، کیلی گفت برد پیت از روز نخست مسوولیت همه چیز را بر خلاف طرف مقابل به عهده می‌گیرد اما قرار نیست مسوولیت کاری را که انجام نداده بپذیرد.

وکیل پیت می‌گوید این بازیگر هدف حملات شخصی و اظهارات نادرست قرار گرفته است. به گفته او، خوشبختانه مقام‌های دولتی مختلف که آنجلینا جولی در ۶ سال گذشته تلاش کرد علیه پیت استفاده کند تصمیم‌های خود را به طور مستقل گرفته‌اند.

کیلی تصریح کرد برد مثل همیشه در دادگاه به پاسخگویی ادامه خواهد داد.

در شکایتی که جولی داشت، برد پیت را متهم کرد که در یک پرواز هواپیمای خصوصی به او و فرزندانش حمله کرده و این مسأله منجر به تشکیل پرونده طلاق شده است.

آنجلینا ادعا کرده که پیت در سفر سال ۲۰۱۶ سر او را گرفته و به دو فرزندش حمله کرده است. او این ادعا را هم مطرح کرده که برد پیت در طول پرواز از فرانسه متأثر از مصرف مشروبات الکلی بوده و علاوه بر آزار و اذیت لفظی به سمت خانواده‌اش هم مشروبات الکلی پرتاب کرده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا