فرهنگ و هنر

بسیج در همه عرصه‌ها خادم نظام و مردم است

به گزارش خبرنگار کا 118، مهدی دهرویه روز یکشنبه در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد، گفت: کارنامه بسیج در همه عرصه‌هایی که حضور داشته از جمله دوران دفاع مقدس، خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی، حوادث و بحران‌ها و دفاع از انقلاب در برابر فتنه‌ها، درخشان بود.

وی افزود: نیروهای بسیجی همیشه جان برکف و در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی، آماده دفاع از عزّت و استقلال کشور و ارزش‌های آن در برابر دشمنان هستند و این موضوع را در حوادث و اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران اسلامی با نثار خون خود ثابت کردند.

دهرویه با تاکید برضرورت بسیجی ماندن و ترویج تفکر بسیجی درجامعه اضافه کرد: در شرایطی که دشمن بر خلاف دوران جنگ سخت، با جنگ ترکیبی و فتنه انگیزی به میدان آمده و تشخیص حق از باطل را برای مردم بویژه نسل جوان سخت کرده است، همه باید پایبند به نظام و استقلال کشور باشیم.

بسیج در همه عرصه‌ها خادم نظام و مردم است

فرماندار ویژه گنبدکاووس بابیان اینکه دشمنان تلاش دارند با فتنه انگیزی و حمایت از اغتشاگران، نظام اسلامی ما را به چالش بکشند، ادامه داد: پیروی همه اقشار جامعه از منویات رهبر معظم انقلاب و حساس بودن نسبت به توطئه دشمنان برای خنثی کردن آن، ضروری است.

وی بیان داشت: همه باید با شهیدان عهد و پیمان دوباره ببندیم که با بصیرت دینی و سیاسی و پیروی از راه این عزیزان والامقام، همواره از ارزش‌های انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان صیانت خواهیم کرد.

دهرویه همچنین از حضور نیروهای بسیجی در کنار سایر نیروهای امنیتی و انتظامی برای دفاع از عّزت و استقلال کشور در مقابله با فتنه‌گران و آشوبگران قدردانی کرد و گفت: حضور در کف میدان بسیج، عرصه را برای فتنه گران و اغشاشگران تنگ کرده و بزودی بساط آن جمع خواهد شد.

به گزارش کا 118در این مراسم که جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی به همراه فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن قرائت فاتحه، گلزار شهدا را عطرافشانی کردند.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون حدود ۵۲۰ شهید تقدیم این سرزمین کرده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا