کارگری

بلاتکلیفیِ ۱۲۰۰ نیروی مخابرات اصفهان/ اثرانگشت‌ها هنوز برنگشته!

بلاتکلیفیِ ۱۲۰۰ نیروی مخابرات اصفهان/ اثرانگشت‌ها هنوز برنگشته!

نیروهای شرکتی مخابرات اصفهان می‌گویند: شرکتِ پیمانکار شسکام به نیروها بدهکار است و هنوز تکلیفِ بیمه‌ها مشخص نشده است، بنابراین با حذف شرکتِ پیمانکاریِ شسکام حق و حقوق نیروها ضایع و امکانِ به نتیجه‌رسیدنِ پیگیریها برای وصولِ بدهی‌ها بسیار کم می‌شود.

نیروهای پیمانکاری مخابرات اصفهان در تماس با خبرنگار کا 118، از ادامه‌ی حذف اثر انگشت خود خبر دادند. به گفته‌ی آن‌ها؛ شرکت مخابرات اصفهان شرکتِ پیمانکارِ شسکام را حذف کرده و به دنبال روی کار آوردنِ یک پیمانکارِ محلی است. 

این نیروها می‌گویند: راضی به امضای قرارداد با شرکتِ محلی نشدیم و به همین دلیل مخابرات اثر انگشت بیش از هزار نیروی پیمانکاری را حذف کرد. بعید می‌دانیم شرکتِ پیمانکارِ جدید توان لازم برای پرداخت مطالبات و حقوق نیروها را داشته باشد. 

این نیروها دوشنبه، ۴مهر، مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند و مسئولان قولِ برگرداندنِ اثر انگشت‌ها را دادند. همچنین قرار شد طرح طبقه‌بندی مشاغل تا ۲۰ مهر اجرایی شود. 

نیروهای پیمانکاری مخابرات اصفهان می‌گویند: تا امروز اثر انگشت‌ها برنگشته و از ابتدای هفته‌ی گذشته سر کار نرفته‌ایم. 

گفتنی است؛ این نیروها بعد از مدت‌ها تلاش و مطالبه‌گری توانستند به بخشی از مطالباتِ خود برسند. آن‌ها حکم اجرای طرح طبقه‌بندیِ مشاغل را گرفتند و اکنون با اصرارِ مخابرات برای روی کار آوردنِ پیمانکارِ محلی، نگرانِ نادیده گرفته شدنِ طرح طبقه‌بندی مشغل هستند. 

آن‌ها می‌گویند: شرکتِ پیمانکار شسکام به نیروها بدهکار است و هنوز تکلیفِ بیمه‌ها مشخص نشده است، بنابراین با حذف شرکتِ پیمانکاریِ شسکام حق و حقوق نیروها ضایع و امکانِ به نتیجه‌رسیدنِ پیگیریها برای وصولِ بدهی‌ها بسیار کم می‌شود.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا