فرهنگ و هنر

تأکید سردار ستوده بر تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت:ضروری است تا همه نهادهای مسئول، تلاش خود را برای تکمیل هرچه سریع‌تر محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی به کار گیرند.

به گزارش کا 118، سردار  سیدحسین ستوده  پس از بازدید از بخش‌های مختلف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، در نشست با مدیرکل و کارکنان این اداره‌کل، اتوضیح داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حراست از ارزش‌های دوران دفاع مقدس مأموریت اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و لازم است همه تلاش‌ها برای نیل به این هدف متمرکز شود.

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس استان‌ها نقش بالایی در انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به جامعه و به‌ویژه نسل جوان دارند.

وی افزود: آذربایجان شرقی از جمله استان‌هایی است که در دوران دفاع مقدس نقش برجسته‌ای ایفا کرد و ضروری است تا همه نهادهای مسئول، تلاش خود را برای تکمیل هرچه سریع‌تر محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به کار گیرند.

امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز در این نشست، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره‌کل، گفت: تجهیز و تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان از جمله دغدغه‌های اصلی ما است که در این راستا پیگیری‌ها با نهادهای مختلف استانی ادامه دارد.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا