کارگری

جذبِ «فقط بومی‌ها» در پالایشگاه اصفهان/ چرا در جنوب اینگونه نیست؟

جذبِ «فقط بومی‌ها» در پالایشگاه اصفهان/ چرا در جنوب اینگونه نیست؟

کارگران پالایشگاه‌های جنوب می‌گویند: باید مدل پالایشگاه اصفهان در تمام صنایع نفتی کشور الگو قرار بگیرد؛ وزارت نفت اطلاعیه رسمی صادر کند.

به گزارش خبرنگار کا 118، در روزهای اخیر آگهی استخدام در پالایشگاه اصفهان منتشر شده است؛ این آگهی یک نکته مثبت دارد: 185 نفر جذب می‌شوند اما فقط از بومی‌ها. پالایشگاه اصفهان در اطلاعیه منتشره تاکید کرده جذب در این پالایشگاه فقط از بومیان استان اصفهان صورت می‌گیرد.

کارکنان پالایشگاه‌های جنوب که به طور مشخص در بندر امام و عسلویه و کنگان مشغول به کار هستند؛ در این رابطه می‌گویند: چرا همیشه جذب در استان‌های مرکزی کشور به صورت بومی‌ست اما در استان‌های جنوبی و حاشیه‌ای مانند بوشهر، ایلام و هرمزگان، به صورت سراسری‌ست؟! چرا نیروهای رسمی پالایشگاه‌های جنوب از استان‌های دیگر و به طور مشخص از پایتخت، اصفهان و خراسان هستند اما وقتی در این استان‌ها وقتی جذب انجام می‌شود، فقط بومی‌ها را می‌گیرند؟

کارگران جنوب تاکید می‌کنند: جذب بومی یا باید در همه استان‌های کشور باشد یا هیچکدام…. دلیلی ندارد که دولت بین استان‌ها تفاوت قائل شود. پس با تنظیم یک دستورالعمل عدالت را در این خصوص بین تمامی استان‌های کشور برقرار کنید. همه جا اول فقط بومی‌ها جذب شوند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا