فرهنگ و هنر

حادثه تروریستی شیراز بار دیگر قساوت و عجز دشمنان ملت ایران را نشان داد

به گزارش کا 118، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حرم مطهر شاهچراغ را به ملت شریف ایران و خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تسلیت گفت.

در بخشی از پیام وی  آمده است: وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از مردم عزیز و بی‌دفاع به دست تروریست‌های کوردل در حرم مطهر شاهچراغ موجب تأسف و تألم گردید. این حرکت ناجوانمردانه بار دیگر قساوت، خباثت، عجز و ناتوانی دشمنان ملت ایران را نشان داد.

معاون رییس جمهور افزود: دشمنان ملت ایران در این حادثه تروریستی خشم و کینه خود را مقابل عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همبستگی و آرامش ملت شریف ما با چنین اقدام وحشیانه‌ای بروز دادند تا شاید به خیال باطل و توهم خویش بتوانند استواری جامعه ایران و امنیت آن را بر هم زنند که البته به لطف پروردگار و در سایه تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مانند همیشه در رسیدن به اهداف و توطئه شوم خود با شکست مواجه شده و خواهند شد.

وی ادامه داد: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل را برای مجروحان این حادثه دلخراش دارم.

قاضی زاده هاشمی افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در راستای وظایف خود مأموریت دارد ضمن دلجویی از خانواده معظم شهدای این حادثه وضعیت و خدمات‌رسانی به این عزیزان و مجروحان این حادثه تروریستی را با جدیت پیگیری و گزارش نماید.

به گزارش کا 118، بر اثر اقدام تروریستی عصر امروز(چهارشنبه) در حرم امام زاده شاه چراغ(ع) شیراز ۱۵ نفر از هموطنان کشته و شماری زخمی شدند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا