فرهنگ و هنر

حسینی: جانفشانی آرمان عزیز را در دفاع از امنیت فراموش نخواهیم کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت کا 118، سید محمد حسینی روز پنجشنبه با حضور در منزل شهید آرمان علی وردی، در فضایی معنوی و مملو از عشق و ارادت به شهیدان والامقام، با خانواده این شهید مظلوم که در جریان اغتشاشات اخیر، غریبانه زیر شکنجه اشرار به شهادت رسید، دیدار و برای آنان صبر و شکیبایی مسألت کرد.

معاون رئیس جمهور در این دیدار گفت: فراق فرزند داغ سنگینی است و صبر و بردباری پدران و مادران شهیدان در این راه از اجر بی‌پایانی در نزد خداوند متعال برخوردار است. شهید عزیز این مسیر را آگاهانه انتخاب کرده بود و همه ما وظیفه داریم راه این شهید والامقام را ادامه داده و از خون پاکشان صیانت کنیم.

حسینی تاکید کرد: خون آرمان عزیز قطعا پایمال نخواهد شد و بسیجیان و جوانان کشورمان با روحیه فداکاری، ایثار و شجاعت در خط مقدم مقابله با هرگونه فتنه و توطئه دشمنان قرار دارند و ملت ایران جانفشانی آنان در دفاع از امنیت را هرگز فراموش نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از شهید علی وردی با عنوان آرمان عزیز یاد کردند که نشان از جایگاه والای این شهید گرانقدر دارد.

شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی طلبه ۲۱ ساله‌ چهارم آبان در ناآرامی‌های محله اکباتان مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت و به شهادت رسید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا