فرهنگ و هنر

دردسرهای ستاره «فلش» برای کارگردان آرژانتینی

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118، فلش – The Flash که گفته می‌شود برای ساخت آن ۲۰۰ میلیون دلار هزینه شده، بر اساس داستانی از جان فرانسیس دیلی، جاناتان گلدشتاین و جوبی هارولد به قلم کریتستینا هادسون نوشته شده است. در طول یک سال گذشته، ازرا میلر ستاره فیلم فلش به‌ اتهام دزدی خبرساز شد و آینده خود را به عنوان شخصیت بری آلن زیر سؤال برد.

اگر در زمان اکران فلش، همه چیز به خوبی پیش برود، مدت زمان زیادی به طول نمی‌انجامد که دنباله آن نیز ساخته خواهد شد، در حالی که برخی طرفداران سری‌های کمیک دی سی بر این گمان هستند که فلش می‌تواند سرنوشتی شبیه بت گرل(دختر خفاشی) داشته باشد.

با وجود رضایت مدیران کمپانی برادران وارنر دیسکاوری از پخش نمایش آزمایشی فلش، حواشی دردسرساز میلر باعث شده تا بسیاری نگران فروش آن در گیشه باشند. بسیاری از طرفداران بابت لغو پخش دختر خفاشی توسط این کمپانی انتقاد دارند و بر این باورند که برادران وارنر دیسکاوری باید اکران فلش را لغو کنند.

دردسرهای ستاره «فلش» برای کارگردان آرژانتینی

با وجود حواشی ستاره فیلم، مدیران کمپانی در حال اتخاذ رویکردی برای اکران فلش هستند و در حقیقت اگر نمایشی قوی داشته باشد، حتی دنباله‌ای هم برای آن ساخته می‌شود.

البته فیلمنامه فلش ۲ پیشتر نوشته شده است؛ دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک از نویسندگان آکوا من پیش از این فیلمنامه‌ای برای فصل دوم فلش نوشته است اما این بدان معنا نیست که دنباله فلش به طور قطع ساخته می‌شود بلکه همه چیز به عملکرد فصل نخست آن بستگی دارد.

ازرا میلر ستاره فلش به نوبه خود علنا بابت‌ اتهام‌های وارده عذرخواهی کرده و بر اساس بیانیه‌ای که به نقل از این بازیگر توسط نمایندگان او منتشر شده، میلر از مشکلات بهداشت روانی پیچیده‌ای رنج می‌برد و درمان مداوم را آغاز کرده است.

مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ‌ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم تایید و اعلام شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا