فرهنگ و هنر

«دیدی نو» بخاطر مهجوریت مطالعه در جامعه اهمیت دوچندان می‌یابد

به گزارش خبرنگار کا 118، سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم سیما روز سه شنبه با حضور در پشت‌صحنه مجموعه دیدی‌نو که به تهیه‌کنندگی مهران میرصالحی و کارگردانی مهدی نیک‌روش در حال تولید است از مراحل ساخت این برنامه بازدید و با عوامل این پروژه گفت‌وگو کرد.

در این بازدید احمد لنگرودی مدیر تولید و رضا سعیدی مدیر مالی اداری شبکه نسیم هم حضور داشتند؛ مدیران شبکه از نزدیک شاهد پیشرفت کار بودند و در جریان مشکلات تولید قرار گرفتند.

«دیدی نو» بخاطر مهجوریت مطالعه در جامعه اهمیت دوچندان می‌یابد

خوشرو در بازدید با ارائه‌ ایده‌هایی به منظور افزایش کیفیت برنامه، درباره اهمیت برنامه دیدی‌نو گفت: این مجموعه با توجه به اهمیت موضوع مطالعه و مهجور ماندن آن در جامعه، ارزش و اهمیت دو چندان می‌یابد. نگاه متفاوت به مقوله کتاب و کتابخوانی و گسترش مفهوم مطالعه در میان خانواده‌ها از نقطه قوت دیدی‌نو است و این برنامه همانطور که از نامش پیداست در پی دیدی تازه و نو در این عرصه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه در مسیر مطالعه باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ شتاب گیرد، تصریح کرد: در شبکه نسیم، تلاش می‌کنیم در برنامه‌های متنوع و تولیدات مختلف، موضوع کتاب و مطالعه را در اولویت قرار دهیم. چرا که جامعه بیشتر از همیشه نیازمند آشنایی با مفاهیم عمیق و ارزشمند ایرانی و اسلامی است و این، مسئولیت ما را دو چندان می‌کند.

«دیدی نو» بخاطر مهجوریت مطالعه در جامعه اهمیت دوچندان می‌یابد

دیدی‌نو با محوریت کتاب و خانواده، برنامه‌ای رقابتی و شامل عنوان های مسابقه‌ای است که خانواده‌ها در گروه‌های مختلف با توجه به عنوان های طراحی شده، در این مسابقه شرکت می‌کنند.

در این فصل از برنامه، سه قسمت به طور ویژه برای گروه سنی کودک، سه قسمت گروه سنی نوجوان و ۳۲ قسمت برای گروه سنی بزرگسال، طراحی و تولید خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا