کارگری

زاهدی وفا در کانادا درس خوانده اما حال کار کردن ندارد/ وزارت کار را برای آزادگان و پابرهنگان بگذارید

زاهدی وفا در کانادا درس خوانده اما حال کار کردن ندارد/ وزارت کار را برای آزادگان و پابرهنگان بگذارید

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی کار و رفاه امور اجتماعی گفت:‌ آقای زاهدی وفا در کانادا درس خوانده و تحصیل کرده است اما حال برای کار کردن ندارند ایشان به سفرهای شهرستان می‌رفتند حالی برای کار کردن نداشتند. آقای زاهدی وفا وزارت کار را برای آزادگان و پا برهنه‌گان بگذارید.

به گزارش خبرنگار کا 118، حسن نوروزی در مخالفت با مهدی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه وقایع اخیر فصل الخطاب ما بیانات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: همکاران عزیز وزارت کار و رفاه امور اجتماعی یک وزرات خانه بزرگ است که ۴۰ درصد اقتصاد را در درست دارد، ۶۵ درصد از کشور تحت پوشش بیمه اجتماعی است و ۲۵ درصد از اقتصاد کشور در درون این وزارت خانه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: آقای نادران فرمودند نهادهای مراجع صلاحیت ایشان را بررسی کردند. همان نهادها بیایند رای دهند، ما مجلس هستیم.

وی ادامه داد: آقای زاهدی وفا در کانادا درس خوانده و تحصیل کرده است اما حال برای کار کردن ندارند ایشان به سفرهای شهرستان می‌رفتند حالی برای کار کردن نداشتند. آقای زاهدی وفا وزارت کار را برای آزادگان و پابرهنه‌گان بگذارید. چرا رای فراکسیون اکثریت انقلاب را نمی‌گویید؟ چرا خبرگزاری دولت اعلام کرد در فراکسیون انقلاب اکثریت به ایشان رای دادند؟

نوروزی گفت: وقتی می‌گویم آیت الله رئیسی ایشان بچه یتیمی بودند که درس خواندند و طلبه شدند. گفتند ایشان ۲۴ قطعه زمین و خانه دارند و ۳ الی ۴ هزار میلیارد، ایشان گفتند هزار میلیارد است و من در خانه‌ها سرایدار هستم، آقای زاهدی وفا یکی از این خانه‌ها را برای سرایداری به ما بدهید!

این نماینده مجلس ادامه داد: آقای نادران شما آسمان را می‌خواستید به خاطر ۴ آپارتمان آقای اوجی به زمین بیاورید! حال چون ایشان به موکب‌ شما آمده‌اند رای دهیم؟! آقایان کانادا مستعمره آمریکا است چه کسی به ایشان اجازه داده‌اند آنجا تدریس کند؟ مگر‌ می‌شود بدون امضای آمریکا آنجا تدریس کند؟

این نماینده گفت: می‌گویند رای می‌دهیم بعدا می‌اندازیم چرا روزه شک دار می‌گیرید؟ آقای زاهدی شما می‌گویید غنای جامعه به مال است و این یعنی اقتصاد امپریالیستی است.

وی بیان کرد: آیت الله مهدوی کنی و دانشگاه امام صادق بر سر ما جا دارد، اما فرزندان ایشان در کانادا به دنیا آمدند قانون این کشور به کمیت جمعیت است، آیا دختران ایشان می توانند بگویند ما کانادایی هستیم؟ ایشان که دانشجوی متمولی بودند چرا خانم ایشان برای زایمان به ایران نیامدند؟ ایشان گفتند سابقه ایثارگری ندارند اما می‌خواستند یک چیزی بیاورند!

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا