فرهنگ و هنر

«سیب آخر» منتشر شد/داستانی کودکانه درباره حاج قاسم و سیل خوزستان

به گزارش کا 118، کتاب «سیب آخر» به نویسندگی محسن خسروی‌راد و تصویرگری وحید خاتمی در ۲۴ صفحه رنگی و شمارگان یکهزار نسخه توسط انتشارات «راه یار»؛ ناشر آثار دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چاپ و روانه بازار نشر شد.

«سیب آخر»؛ داستانی کودکانه درباره حضور و کمک‌رسانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سیل خوزستان است که به کوشش مجموعه «خانه همبازی» تهیه شده است. بخش پایانی این کتاب کودک نیز به معرفی یک بازی در همین باره اختصاص دارد که طراحی آن برعهده سمیه محمدی مقدم بوده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «حالا دیگر فقط چشم‌های بابا نمی‌خندید. تمام صورتش پر از خنده بود. بابا که نگاه حنا را دید. گفت: «راستی! چرا سیب آخر را به حاج قاسم دادی؟ مگر قرار نبود سیب‌ها برای بچه‌ها باشد؟!»»

کتاب «سیب آخر» با قیمت ۴۰هزار تومان منتشر شده است و علاقمندان علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند از طریق سایت و صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub.ir نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

پیشتر کتاب کودک «قهرمان به شکل خودم» درباره حاج قاسم، چهار کتاب داستان و رنگ‌آمیزی «فردا رو ما می‌سازیم»؛ روایت پیشرفت‌های کشور برای کودکان و دو کتاب شعر و رنگ‌آمیزی «فر و فر و فر صدا میاد» و «یک دونه نون و صد دونه نون» درباره مشارکت کودکان در فعالیت‌های پیشتیبانی دفاع مقدس و مقابله با کرونا با همکاری «خانه همبازی» و انتشارات «راه یار» منتشر شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا