فرهنگ و هنر

«شهید همدانی» حبیب انقلاب است

کا 118/گلستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان عملکرد مردم و رسانه‌ها در پاسخ به مطلب منتشر شده از سوی یکی از سران فتنه درباره شهدای مدافع حرم و حاشیه‌های پس از آن گفت: در این مطلب، حرف هایی علیه حبیب انقلاب سردار شهید همدانی مطرح شده بود که مردم بصیر و انقلابی کشورمان، به زیبایی پاسخ آن را دادند.

 وحید فخرالدین در گفت‌وگو با خبرنگار کا 118 در حاشیه بازدید از دفتر این خبرگزاری در استان گلستان با تقدیر از عملکرد رسانه‌ها در پاسخ به بی احترامی به ساحت مقدس شهدا، تصریح کرد: رسانه‌ها، مجاهدت های مدافعان حرم را به زیبایی تمام به تصویر کشیدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان، با بیان اینکه سردار شهید همدانی تمام عمر خود را صرف انقلاب و نظام اسلامی کرد، ادامه داد: این افراد که دهان خود را به ناجوانمردی بر ضد کسانی که همه ما به آنها مدیونیم باز می کنند باید بدانند که مردم به خوبی آنها را شناخته و پشت پرده‌ها را فهمیده اند.

فخرالدین با بیان اینکه سران فتنه بار دیگر چهره واقعی خود را رو کرده و نشان دادند با اصل نظام و مردم مخالفند، تصریح کرد: وقتی به شهدایی که جان خود را برای مردم فدا کرده اند اهانت می شود یعنی امنیت مردم و کشور و خون فداکارترین انسانها و تمامی ارزش ها، برایشان هیچ مفهومی ندارد.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا