فرهنگ و هنر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نمازگزاران جمعه را به محکومیت جنایت شیراز فراخواند

به گزارش کا 118،‌ در متن اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: در ادامه آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر که با طراحی پیچیده اتاق فکر و توطئه سرویس‌های جاسوسی؛ وحدت، انسجام و اقتدار ایران اسلامی هدف گرفته شد؛ جنایت هولناکی در حرم مطهر احمد ابن موسی (علیهماالسلام) رقم خورد. این حادثه غمبار هویت و چهره‌ کریه و پلید عاملان و مسببان وقایع اخیر را نمایان ساخت.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: دشمن سعی نمود با بهره‌گیری از فضای موجود و ملتهب جامعه، آتش اختلاف را شعله‌ور نموده و وحدت و هم‌گرایی ملت ایران را مخدوش سازد اما بی‌تردید اینگونه اقدامات قادر نیست ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی را از مسیر ولایتمداری، دینداری، پیشرفت، حل مشکلات و مبارزه با ظلم و فساد منحرف و یا متوقف سازد. صعود این ملت صبور و استوار به قله‌های رفیع سربلندی حتمی بوده و هیچ طرح و توطئه‌ای مانع نیل به اهداف این مسیر نورانی نخواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت این جنایت هولناک و هتک حرمت مقدسات و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این اقدام ددمنشانه؛ از مردم غیور ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته (ششم آبان)‌ در سراسر کشور، نفرت  و انزجار خود را از توطئه مزدوران وابسته آمریکا و صهیونیست به نمایش بگذارند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا