کارگری

قیام امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر بود

قیام امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر بود

حسن صادقی در یادداشتی نوشت: قیام حضرت امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه، حق طلبی و ایستادگی در مقابل ظلم واستبداد بود که به ما درس ایمان، آزادگی و ایثار می آموزد.

به گزارش خبرنگار کا 118، حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، در یادداشتی تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت. 

متن پیام به شرح زیر است: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا»

واقعه عاشورا یک رویداد یک‌روزه نیست، یک دانشگاه، یک مکتب و یک بینش است، در این دانشگاه بالاترین درس‌های حق طلبی، مبارزه با ظلم، ذلت‌گریزی، ستم‌ستیزی، حمایت از دین و امامت، وفاداری، شجاعت، شکیبایی، پایبندی به آداب و اصول اسلامی و مبارزه با خودپرستی و خودکامگی با خون نگارش یافته و فضیلت‌های والای الهی و انسانی به نمایش گذاشته شده است. 

قیام حضرت امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه، حق طلبی و ایستادگی در مقابل ظلم واستبداد بود که به ما درس ایمان، آزادگی و ایثار می آموزد. جامعه کارگری نیز به تأسی از سیره سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، حق طلب خواهند بود و تسلیم ظلم و ستم نخواهند شد.

قیام عاشورا چنان در عمق دل‌ها اثر بخش بوده است که همه ساله دهه محرم و به ویژه ایام تاسوعا و عاشورا، اوج عشق و اخلاص نسبت به معلم حریت و اسوه جهاد و شهادت، حسین بن علی (ع) است.

فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به ملت مسلمان ایران و تمامی ارادتمندان آن حضرت به ویژه جامعه کارگری کشور تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال  آگاهی و توانایی فهم فلسفه عاشورا را برای ادامه راه سرور و سالار شهیدان مسألت دارم.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا