فرهنگ و هنر

لغو اقتباس تلویزیونی از فانتزی‌های تامورا پیرس

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118از مووی وب، تامورا پیرس تأیید کرد که برنامه لاینزگیت برای تولیدات تلویزیونی از آثار او شکست خورده است.

نویسنده آمریکایی رمان‌های غرش شیر ماده در حساب فیسبوک خود در پاسخ به یکی از طرفدارانش نوشت که متاسفانه این برنامه لغو شده است. در سال ۲۰۱۹ بود که اعلام شد اقتباس تلویزیونی آثار این فانتزی‌نویس ساخته می‌شود.

لاینزگیت و Playground Entertainment در ابتدا تلاش کردند تا با همکاری یکدیگر اقتباس تلویزیونی از رمان‌های پیرس را بسازند که این نخستین قدم پلی گراند به سمت ساخت تولیدات تلویزیونی بود.

لغو اقتباس تلویزیونی از فانتزی‌های تامورا پیرس

این دو (لاینزگیت و Playground Entertainment ) در زمان حاضر به دلیل تهیه کنندگی نمایش هری پاتر و فرزند نفرین شده شهرت دارند. کالین کالندر، اسکات هاف و دیویدای استرن قرار بود تهیه کنندگی اجرایی این مجموعه را بر عهده بگیرند.

هری پاتر و فرزند نفرین‌شده یک نمایش دو بخشی محصول تئاتر وست‌اند لندن است. نمایشنامه این اثر که توسط جک تورن نوشته شده، بر اساس آخرین داستان جی. کی. رولینگ، جان تیفانی و جک تورن شکل گرفته است.

کتاب‌های تامورا پیرس برنده و نامزد چندین جایزه شده است. در سال ۲۰۱۳، هر دو سریال غرش ماده شیر – The Song of the Lioness و محافظ کوچک- Protector of the Small که اقتباسی از رمان‌های پیرس بود، جایزه مارگارت ادواردز را به دست آوردند و از سهم مهم و ماندگار او در نویسندگی برای نوجوانان در این دو کار تقدیر شد.
لغو اقتباس تلویزیونی از فانتزی‌های تامورا پیرس

همچنین در سال ۲۰۲۰ اثر آلانا – نخستین ماجراجویی – Alanna: The First Adventure در فهرست ۱۰۰ کتاب برتر فانتزی تمام دوران مجله تایم گنجانده شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا