فرهنگ و هنر

«مامان‌ها» از زایمان طبیعی و سزارین می‌گویند

به گزارش کا 118، برنامه تلویزیونی مامان‌ها که در فصل قبل به مسائل و چالش‌های مادرانه در عصر تکنولوژی پرداخته بود، در فصل جدید سعی کرده تا به مسائلی همچون همدلی و کمک به مادران و چگونگی عبور از چالش‌های مادری بپردازد.

یکی از موضوعاتی که در این هفته از برنامه مامان‌ها قرار است بدان پرداخته شود، آموزش مهارت‌های ضروری به کودکان است. چگونگی آماده کردن فرزندان برای مواجهه با شرایط اضطراری و آموزش مواردی نظیر شماره‌های مراکز امدادی به کودکان، در این قسمت بررسی می‌شود و مهمان برنامه راه‌حل‌های مادرانه خود را برای این مسئله مطرح می‌نماید.

در قسمت بعدی مامان‌ها، از انتخاب بین زایمان طبیعی و سزارین صحبت شده است. مادران درباره سختی‌ها و چالش‌های تجربه زایمان خود گفت‌وگو می‌کنند و به این موضوع می‌پردازند که نوع زایمان را نباید صرفا از روی ترس از یک شیوه زایمان و یا دیده‌ها و شنیده‌ها انتخاب کرد.

تفاوت‌های مادری کردن برای بچه اول با بچه‌های بعدی موضوع آخری است که در این هفته برنامه مامان‌ها به آن پرداخته شده است. مهمان‌های این قسمت برنامه، از تجربه‌های متفاوتی که در مادری کردن برای هرکدام از فرزندان خود داشته‌اند سخن می‌گویند.

فصل دوم برنامه تلویزیونی مامان‌ها محصول مشترک گروه اجتماعی شبکه سه سیما و مرکز مستند سوره با اجرای عطیه عسگری پخش خود را از ۲۳ مردادماه آغاز کرده است و امروز قسمت سی و ششم از این برنامه تلویزیونی حوالی ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا