کارگری

مجلس پای احقاق حقوق بازنشستگان ایستاده است

مجلس پای احقاق حقوق بازنشستگان ایستاده است

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: بازنشستگان در شرایط کنونی سختی می‌کشند و با توجه به زحماتی که کشیدند تداوم این وضع مطلوب نیست.

به گزارش کا 118، محمد وحیدی (نماینده مردم بجنورد) در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی با بیان اینکه ما اصل وضعیت بازنشستگان را نباید فراموش کنیم، گفت: مجلس افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به هیات تطبیق مقررات فرستاده و از این طریق پای احقاق حقوق این قشر ایستاده است از سوی دیگر تنها افزایش ۱۰ درصدی برای حقوق بازنشستگان شاغل از کارکنان لشگری و کشوری شرایط سختی را برای آن‌ها در کشور ایجاد کرده است. 

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس ادامه داد: هم اکنون بازنشستگان از نظر معیشتی در وضعیت سختی به سر می‌برند بنابراین با رویکرد عدالت محور باید توجه به وضعیت این جمعیت گسترده مورد توجه قرار گیرد و مسئولان توجه به این بخش را باید در اولویت قرار دهند. 

این عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم یادآور شد: بازنشستگان در شرایط کنونی سختی زیادی می‌کشند و با توجه به زحماتی که کشیده‌اند تداوم این وضعیت مطلوب نیست.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا