فرهنگ و هنر

مردم در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن هوشیار باشند

به گزارش کا 118، حجت الاسلام علی علمی روز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی شورای هیئات مذهبی و هیات شاخص استان کردستان در سنندج با بیان اینکه ما هم‌اکنون درگیر محاصره ای فراگیر در سه حوزه و جبهه تبلیغاتی، خبری و اقتصادی هستیم، اظهار داشت: در جبهه خبر و شبکه‌های اجتماعی و در قالب هنر فیلم، سینما، سریال و جامعه هنرمندان و ستاره های ورزشی این روزها به صورت برنامه‌ریزی شده و هماهنگ کار رسانه‌ای می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند که نشانه یک اقدام هماهنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

وی اضافه کرد: دشمن شبکه‌های اجتماعی ما را به شدت دچار بمباران رسانه و خبری کرده است، بنابراین باید در حوزه تبلیغ که حوزه مستقیم گروه‌ها و تشکل‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان‌ها و کشور است ورود جدی داشته باشیم.

رییس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: تحریم یکی دیگر از حربه هایی است که از طریق آن، بانک‌ها، فروش نفت، واردات، صادرات، وارد کردن دلار و ارز و مجموعه اقتصادی ما را درگیر کرده و همین امر باعث شده است در حوزه اقتصادی درگیر یک جنگ باشیم.

حجت الاسلام علمی با بیان اینکه بحث جنگ مدیریتی یکی دیگر از مباحثی است که از سوی دشمن به مردم القا می‌شود، گفت: در حوزه مدیریت و برون از این بحران دچار چالش هستیم و القای دشمن این است که مسوولان نسبت به این حوزه، توانمندی و توانایی و کفایت لازم را ندارند و با اهرم تحریم این موضوع را جلو می برند.

به گفته وی هیات یک محفل و فضایی است که ستایشگر، مبلغ، مداح، شاعر، سخنران، مسئله گوی و فضای رسانه همه می‌توانند در آن فعالیت داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار داشت: در این دوران سختی و دشواری کار هیاتی‌ها بیشتر شده و مجاهدت و حضور بیشتر در صحنه ارزشمند و شایسته تقدیر است.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی افزود: با توجه به اینکه در این شرایط و اوضاع قرار گرفتیم باید وظایف خود را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم به انقلاب و ارزش‌های اسلامی به نحو احسن ادای تکلیف کنیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا