فرهنگ و هنر

معاون رییس‌ جمهور: حربه دشمن در حوادث اخیر ایجاد یاس در جامعه است

به گزارش خبرنگار کا 118، «سید محمد حسینی» در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: در این شرایط باید کسانی که قبلا مسوولیت اجرایی داشته اند، روشنگری کنند و پاسخگو باشند نه اینکه مدعی باشند. همه باید در این شرایط نسبت به نظام احساس مسوولیت کنند.

وی ادامه داد: اگر رییس‌جمهور انقلابی، ولایی و مردمی دیروز از خواص جامعه گلایه که چرا سکوت کرده اند، آنان باید در این شرایط روشنگری کنند، واقعیت این است که برخی از سلبریتی ها در این شرایط به تحریک جوانان پرداخته اند.

حسینی بیان کرد: افزون بر اینکه در جنگ رسانه‌ای و سایبری هستیم، مهمتر از همه در جنگ اقتصادی قرار داریم. در همین روزها دولت همه توان خود را به کار گرفت تا بتواند قیمت ارز را کنترل و مدیریت کند، چرا که روزانه بیش از هزار خبر منفی منتشر می‌شد تا قیمت را افزایش دهند، این یک جنگ ساده نیست بلکه یک جنگ پیچیده تمام عیار است.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر رییس جمهور آمریکا و فرانسه و برخی دیگر از کشورها با صراحت از آشوبگران حمایت کردند، حتی رییس جمهور آمریکا گفت که می‌خواهد ایران را آزاد کند.

معاون رییس جمهور بیان کرد: با این حال مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و در این مدت چهار بار راهپیمایی سراسری در محکومیت اغتشاشات به ویژه در ۱۳ آبان در کشور برگزار شد و میلیون‌ها انسان آمدند و گفتند که حامی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

همه باید در این شرایط احساس مسوولیت کنند

حسینی با اشاره به پروژه کشته سازی دشمن در نقاط مختلف کشور که به نام نظام انجام می‌شود، گفت: اخیراً در ایذه هفت نفر را به رگبار بستند که در میان آنها یک کودک ۱۰ ساله هم وجود داشت و دشمن از اینکه اسلحه به دست مخالفان افتاده احساس خوشحالی می کند و بعد شروع به مظلوم نمایی کرد، همه باید در این شرایط احساس مسئولیت کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه در ایام کرونا به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع این بیماری، مدارس و برنامه های اربعین و راهیان نور تعطیل شد و فرزندان ما به فضای مجازی سپرده شدند و مورد آسیب قرار گرفتند.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در حوادث دو ماه اخیر واقعیت و ماهیت معاندان نظام برای همه مشخص شد.

حسینی افزود: در این حوادث شاهد سونامی رسانه‌ای علیه کشور بودیم و دائم در رسانه‌های خارجی دروغ پردازی کردند، افرادی آموزش دیده و در اردوگاه های کردستان و دیگر جاها برنامه‌ریزی می‌کنند و نشانه های آن را دیدیم که در کشور با خشونت حداکثری اقدام می کنند، آن هم افرادی که دم از آزادی می زنند و در این شرایط هر کس با آنها مخالفت کرد به او حمله ور شدند.

وی ادامه داد: در همین شهر شیروان خراسان شمالی عده‌ای که دین و ایمان نداشتند حوزه علمیه را آتش زدند، در شاهچراغ مردم بی گناه را به رگبار بستند و آسایش و آرامش مردم را دارند از بین می برند. کاسب را تهدید می‌کنند و اموال او را به آتش می‌کشند و دم از آزادی می زنند.

وی بیان کرد: نیروهای انتظامی و بسیج و سپاه در این مدت تاکنون خویشتن داری کردند و نمی خواهند به کسانی که فریب خورده هستند آسیبی برسد. آنها فکر می‌کنند در موضع ضعف هستیم در حالی که ما همان بودیم که داعش را سرجای خود نشاندیم و به طور قطع در کشور خود می توانیم هر زمان که مسوولان اراده کنند این غائله را خاتمه دهیم و به سرعت اقدام کنیم.

اقدام های دولت سیزدهم نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است

معاون رییس جمهور با اشاره به اقدام های دولت در یک سال اخیر گفت: در این مدت بسیاری از کارهای بزرگ انجام شده است، از جمله اینکه ۶ هزار مگاوات برق به ظرفیت تولید اضافه شده است و طرح های زیادی یکی پس از دیگری به نتیجه می رسند.

حسینی افزود: دشمن فقط می‌خواهد حرکتی که نظام آغاز کرده و به سمت توسعه و پیشرفت است را کند نماید، بنابراین اقدام های دولت سیزدهم نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است.

وی به پیشرفت های کشور اشاره و بیان کرد: تولید شش واکسن کرونا ، شش میلیون نفر زیر پوشش بیمه سلامت بودن، پایان یافتن پروژه های نیمه‌تمام بیمارستانی، فروش یک کشتی غول پیکر با ظرفیت ۸۰۰ هزار بشکه نفت به ونزوئلا، خریداری بیش از هفت میلیون تن گندم از کشاورزان از این جمله است.

حسینی افزود: متخصصان ایرانی توانمندی‌های زیادی دارند و کارهای بزرگ می توانند انجام دهند در سالی که به نام اشتغال و دانش بنیان نامگذاری شده است، هفت هزار شرکت دانش بنیان مورد حمایت دولت قرار دارند که می توانند نیاز داخل را تامین و محصولات خود را به خارج از کشور صادر کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا