فرهنگ و هنر

معرفی میزبانان رقابت‌های منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون

به گزارش کا 118از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرحله‌ منطقه‌ای این جشنواره از روز ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در استان اصفهان آغاز می‌شود و پس از آن به ترتیب تا روز سوم آذر استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، تهران و آذربایجان‌شرقی میزبان این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، در جشنواره‌ منطقه دو  کشور به میزبانی اصفهان علاوه بر قصه‌گویان این استان، قصه‌گویان استان‌های قم، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه و ایلام طی روزهای ۲۲ تا ۲۵ آبان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

پس از آن شهر مشهد از روز ۲۵ تا ۲۷ آبان میزبان قصه‌گویان منطقه ۴ کشور شامل استان‌های هرمزگان، خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد است.

شهر اهواز نیز از ۲۸ تا ۳۰ آبان میزبانی قصه‌گویان منطقه ۳ کشور شامل استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس را بر عهده دارد.

بر اساس این گزارش مرحله‌ بعدی جشنواره‌های منطقه‌ای قصه‌گویی کانون در تهران از ۲۸ تا ۳۰ آبان برگزار می‌شود تا قصه‌گویان منطقه ۵ کشور متشکل از استان‌های تهران، البرز، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان و گیلان برای حضور در جشنواره‌ بین‌المللی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

تبریز در آخرین جشنواره از این مرحله نیز از اول آذر میزبان قصه‌گویان منطقه یک کشور شامل استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان و قزوین خواهد بود تا این مرحله روز سوم آذر ۱۴۰۱ به پایان برسد.

مرحله پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا