فرهنگ و هنر

«منصور فلسفی» دبیرکل‌ سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه‌ شد

به گزارش خبرنگار کا 118، پنجاهمین‌ نشست کمیته اجرایی سازمان خبرگزاری‌های آسیا واقیانوسیه، عصر سه‌شنبه در حاشیه اختتامیه هجدهمین مجمع عمومی این سازمان برگزار شد.

«علی نادری»مدیرعامل کا 118که برای یک دوره ۳ ساله ریاست اوآنا را عهده‌دار شده است،درابتدای این نشست از رای اعتماد اعضای سازمان خبرگزاری‌ های آسیا و اقیانوسیه برای تفویض ریاست دوره‌ای این سازمان خبری به کا 118قدردانی کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های رئیس و دبیرکل و همچنین اعضای سابق هیات‌ اجرایی‌ و کمیته‌های فنی و اخلاقی اوآنا، انتخاب اعضای جدید را تبریک گفت و منصور فلسفی چهره‌ای باسابقه‌ خبر را به‌عنوان دبیرکل جدید سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه معرفی کرد.

در این نشست همچنین خبرگزاری آناتولی ترکیه میزبانی پنجاه و یکمین نشست کمیته اجرایی سازمان اوآنا را بر عهده گرفت.

مدیرعامل کا 118در پایان این نشست از تلاش جمهوری اسلامی برای همکاری هرچه‌بیشتر خبرگزاری‌های عضو اونا در دوره ریاست کشورمان‌ بر این سازمان سخن گفت و از اعضای اوآنا خواست که ایران را در برنامه‌ریزی‌ برای اقدامات مشترک رسانه‌ای این سازمان خبری یاری دهند.

تعدادی از اعضای کمیته اجرایی اوآنا نیز در این نشست با طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود برای گسترش همکاری‌های اعضای این اتحادیه، از تلاش‌های ۳ ساله مدیران خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی برای مدیریت سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه قدردانی و برای ایران در دوره جدید مدیریت این سازمان آرزوی موفقیت کردند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا