فرهنگ و هنر

نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرنگار کا 118، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی روز یکشنبه در یادواره ۴۰۰ شهید روحانی و طلبه مازندران با اشاره به بروز اغتشاشات اخیر در کشور، افزود:  منشا تمام فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور مهجوریت قرآن کریم است ، چرا که اگر آموزه‌های دینی و اعتقادات مذهبی در جامعه ترویج و نهادینه می شد، هرگز شاهد بروز چنین اتفاقات ناخوشایندی نبودیم.

وی با بیان این که آموزه‌های دینی و مفاهیم قرآنی باید در مراکز آموزش عالی و کتب درسی دانش آموزان تقویت و نهادینه شود، اظهار داشـت: جامعه‌ای که رهبری و قران در آن حکومت دارد بدون شک شاهد پیشرفت و توسعه خواهد بود و موید این مطلب مهم و اساسی نیروهای مسلح کشورمان هستند که در سایه قرآن  و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی توانستند به پیشرفت بزرگی دست یابند که مایه مباهات و تعجب دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروهای مسلح کشورمان که قرآن کریم و خداوند متعال بر آنها حکومت دارند ، توانستند به پیشرفت های بزرگی دست یابند. توان نظامی جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال تقویت است و در صورتی که دشمنان مرتکب اشتباهی شوند، منتظر پاسخ سخت و کوبنده سربازان ولایت باشند.

تویسرکانی با بیان این که راهبرد نجات کشور اجرای مفاهیم قرآنی در جامعه است و هرگونه سازش با آمریکا باعث خروج ما از اسلام می‌شود، در عین حال افزود : توان دفاعی نیروهای مسلح کشورمان، دشمنان نظام اسلامی را به زانو در می آورد و موشک های دوربرد و نقطه زن ما، آمریکا را هدف قرار می دهد.

نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید روحانی و طلبه مازندران در ساری

وی، تقویت مفاهیم قرآنی در دستگاه تعلیم و تربیت و ترویج آموزه های دینی در کتب درسی دانش آموزان را راهکار مقابله با توطئه‌های سازمانی  دشمنان ذکر کرد و گفت: باید در برابر فرهنگ لیبرالی و غرب، پرچم اسلام را برافراشته نگه داریم تا بتوانیم در برابر آنان مقابله و ایستادگی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که فرهنگ لیبرالی بر پایه خشونت و شهوت بنا نهاده شده است،بیان کرد: در اغتشاشات اخیر شعارهایی توسط فریب خوردگان سر داده می‌شد که محصول فرهنگ غرب است.

تویسرکانی افزود: اقشار مختلف مردم عاشق و دلداده نظام و آماده جانفشانی در راه رهبری و انقلاب اسلامی هستند و حرکت عده‌ای فریب خورده نمی‌تواند به این نظام الهی آسیب وارد کند.

وی با بیان این که دشمن وارد میدان شد تا ما را از ادامه مسیر بترساند و منصرف کند، تاکید کرد: نظام اسلامی در مسیر قدرت و پیشرفت است و از این جنگ ترکیبی که دشمن به راه انداخته است نیز همانند گذشته با صلابت و اقتدار عبور خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: آیات نورانی قرآن کریم برای همه ما درس بزرگی است و شهدا نیز با الهام گرفتن از کتاب خدا در راه پاسداری از ولایت و ارزش های اسلامی از جان شبرین خود گذشتند.

تویسرکانی با بیان این که افرادی که آرزوی براندازی نظام را دارند آب در هاون می کوبند ، ادامه داد: در اغتشاشات اخیر راهبرد نیروهای مسلح براساس آموزه‌های قرآنی صبر و تحمل بود و حتی یک نفر از اغتشاشگران توسط نیروهای ما کشته نشدند و دشمنان با کشتن معترضین سعی در منحرف کردن افکار عمومی دارند.

تعداد شهدای جامعه روحانیت کشور چهار هزار شهید است که از این تعداد ۴۰۰ روحانی و طلبه شهید از مازندران است. مازندران در دوران جنگ تحمیلی ۱۰ هزارو ۴۰۰ شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا