فرهنگ و هنر

نقاشی‌های کودکان بی‌سرپرست را در «رویای نارنجی» ببینید

به گزارش کا 118از فرهنگسرای اندیشه، در این نمایشگاه تابلوهای نقاشی از یاسمن مرتضوی و جمعی از هنرجویان او از جمله فهیمه قاسمیان، فاطمه هدی، هدی استادباقر، ترانه ریسمانچی، فاطمه علوی، بهار باغستانی، درسا هاشمی خرسند، فاطمه حریری، فاطمه فرشچی، سارا مبلغ، ریحانه پاکروان و … به نمایش درآمده است.

یاسمن مرتضوی از سال ۱۳۷۹ نقاشی با تکنیک آبرنگ را نزد استاد سیدجمال‌الدین خرمی‌نژاد آموخته است. از جمله نمایشگاه‌هایی که به صورت انفرادی و گروهی شرکت کرده است می‌توان به نمایشگاه انفرادی آبرنگ در نگارخانه اندیشه، نمایشگاه یکصد اثر از یکصد هنرمند در فرهنگسرای گلستان و … اشاره کرد.

براساس این گزارش، این نمایشگاه روز جمعه (۲۷ آبان ماه) در نگارخانه اندیشه افتتاح شد و تا پنجشنبه (سوم آذرماه) از ساعت ۹ تا ۱۸ در این نگارخانه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی میزبان علاقه‌مندان است.

نمایشگاه نقاشی کودکان بی‌سرپرست در نگارخانه پردیسان

نمایشگاه گروهی «رویای نارنجی» مجموعه‌ای از آثار نقاشی تعدادی از کودکان هنرمند و بی‌سرپرست، از ۲۵ آبان تا پنجم آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی برپاست. این نمایشگاه با مشارکت بنیاد دستان مهربان و با هدف حمایت و تشویق کودکان بی‌سرپرست برگزار شده است و درآمد حاصل از فروش آثار، در راستای یاری و کمک به کودکان صرف خواهد شد.

تعداد آثار در این نمایشگاه ۳۰ اثر است و حامیان بنیاد دستان مهربان و جمعی از خیرین و نیکوکاران و هنرمندان میهمانان نمایشگاه «رویای نارنجی» هستند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا