فرهنگ و هنر

نماینده ولی فقیه در کردستان: اغتشاش فکری یکی از مشکلات جامعه ما است 

به گزارش کا 118، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در دوره آموزش ضمن خدمت “با عنوان جنگ نرم، تهدید نرم و شیوه‌های مقابله با آن” در سنندج، اظهار داشت: سستی در اراده‌ها عامل اغتشاشات فکری است و هرکسی در هر کاری که انجام وظیفه می‌کند باید نقشه جامع و کامل داشته باشد.

وی با بیان اینکه  توکل به خداوند و اطمینان به وعده‌های الهی باید همواره  مورد توجه همگان قرار داشته باشد، گفت: شکست انقلاب و نظام ما چون براساس آرمان و ارزش‌ها بنیان نهاده شده است، راحت نیست.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: باید در کارها انگیزه داشته باشیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: به جای کار اداری و درگیر کار اداری شدن، انگیزه‌ها را بالا ببریم چرا که انقلاب ما انقلاب اراده‌ها است و کسی موفق است که بتواند اراده را قوی کند.

حجت الاسلام پور ذهبی افزود:انسان باید از عجولانه حرف زدن و قضاوت کردن دوری کند و با بررسی و تحقیق، فکر و اندیشه به مسایل بپردازد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه لجاجت دومین مولفه است که انسان باید از آن دوری کند و مشکل خیلی از معاندین همین لجبازی است، اضافه کرد: استبداد به رای نیز از دیگر مولفه‌هایی است که باید از آن دوری کرد چون موجب می‌شود فرد در کار موفق نشود و روند رو به جلویی نداشته باشد.

به گفته وی سستی، کاهلی و تنبلی چهارمین مولفه ای است که باید از آن دوری شود تا به انسان، بدی نرسد.

دشمن به دنبال جنگ شناختی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: در این دوره دشمن به این فکر نیست که چند صد کیلومتر از خاک وطن را مانند دوران جنگ تحمیلی تصرف کند زیرا جنگ سخت برایشان هزینه‌بردار است بنابراین دنبال جنگ شناختی است تا ذهن‌ها و قلب‌ها را تصرف کند.

حجت الاسلام برومند رازیانی افزود: دشمن با جنگ شناختی، کشوری را بدون شلیک گلوله تصرف می‌کند و منافع کشور را در راستای خواسته‌های خود قرار می‌دهد و جنگ نرم، ترکیبی و جنگ روانی را جایگزین جنگ سخت می‌کند.

وی یادآور شد: دشمن با القای شبهات، نگاه مردم را از کشور و حاکمیت و ارزش‌ها و داشته‌های خود منفی می‌سازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: در جنگ شناختی بهترین بستر و مهمات این جنگ خود مردم است و نیازی نیست از جای دیگر عده و عُده بیاید چنان محاسبه را تغییر و در فکرها نفوذ می‌کند و در نهایت آدم‌ها علیه استقلال خود قیام می‌کنند و می‌ایستند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا