فرهنگ و هنر

نویسندگان و ناشران حوزه نماز تقدیر می‌شوند

به گزارش کا 118از ستاد اقامه نماز حامد صالحی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: ستاد اقامه نماز با مشارکت خانه کتاب در برنامه ها و فعالیت های سی امین دوره از هفته کتاب و کتابخوانی با شعار ما همانیم که می‌خوانیم از ۲۱ تا ۲۷ آبان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه برگزار می کند. به همین مناسبت فعالیت های برنامه ریزی شده با مشارکت موسـسه فرهنگی انتشاراتی و معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش این ستاد اجرا شود. دفاتر اسـتانی ستاد اقامه نماز نیز ضـمن همراهی با دفتر مرکزی، از فرصت ها و ظرفیت های اسـتانی نسبت به برنامه ریزی و اجرای فعالیت های مؤثر قابل انجام، از محل منابع استانی و برنامه های ابتکاری اقـدامات لازم را انجام خواهند داد. 

وی با اشاره به برنامه های ستاد اقامه نماز در هفته کتاب گفت: برنامه های این هفته در ۶ بخش خواهد بود که رونمایی از کتاب های جدید و معرفی کتاب های حوزه نماز و برجسته سازی محتوایی از طریق تولیدات رسانه ای توسط ستاد مرکزی نماز انجام خواهد شد. البته با هدف ترویج کتاب خوانی، برقراری نمایشگاه کتب نماز با تخفیف ویژه در استان ها و برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان وخانواده های ستاد نیز توسط دفتر مرکزی در دستور کار قرار دارد.

نویسندگان و ناشران حوزه نماز تقدیر می‌شوند

صالحی با اشاره به ضرورت تشویق فعالان حوزه نماز، گفت: در بخشی از برنامه های هفته کتابخوانی، تقدیر از نویسندگان و ناشران و مصاحبه با آنان با هدف نشر اهداف و ایجاد انگیزه در بین اقشار جامعه به ویژه هنرمندان و اهل قلم صورت خواهد گرفت. 
روز شمار هفته کتابخوانی بر اساس اعلام ستاد اقامه نماز به این شرح اعلام شد: شنبه ۲۱ آبان نماز ، با نام کودک و نوجوانان در آیینه کتاب؛ یکشنبه ۲۲ آبان نماز و خانواده مؤفق در آیینه کتاب؛ دوشنبه ۲۳ آبان نماز، جوانان و دانشگاه در آیینه کتاب؛ سه شنبه ۲۴ آبان، مسئولان و اقامه نماز در آیینه کتاب؛ چهارشنبه ۲۵ آبان نماز، بانوان وجایگاه آنان در تربیت دینی؛ پنجشنبه ۲۶ آبان نماز و نشاط معنوی در آیینه کتاب و جمعه ۲۷ آبان، نماز عامل وحدت و انسجام ملی در آیینه کتاب.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا