فرهنگ و هنر

واقعه حرم شاه‌چراغ عمق کینه‌توزی دشمنان علیه مقدسات اسلامی بود

به گزارش کا 118، سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این پیام نوشت: بارگاه حضرت احمد بن موسی(ع) با جنایت افراد ستم پیشه به خون دلدادگان حرم اهل بیت گلگون گردید.

 شهادت و مجروح شدن بیش از سی نفر از مردم شریف و مؤمن کشورمان باردیگر عمق کینه توزی دشمنان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد.

زائرین بی گناهی که با گلوله های جنایتکاران تکفیری دربارگاه مقدس احمد بن موسی  علیهماالسلام به خون خود غلطیدند، بارگاهی که طی قرن ها ملجاء شیفتگان به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) بوده است.

این اقدام بزدلانه تروریست های تکفیری که با حمایت دشمنان اسلام و رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از شرایط داخلی صورت پذیرفت در سایه وحدت و انسجام مردم غیور کشورمان راه به جایی نخواهد برد و باردیگر توطئه دشمنان و عوامل داخلی شان به شکست خواهد انجامید.

اینجانب به اتفاق خادمان ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌های داغدار و هموطنان فهیم و ولایتمدار استان فارس، علو درجات برای  شهدای والا مقام ، صبر و شکیبایی برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان و آسیب دیدگان مسألت می‌نماییم.

انتظار می‌رود که مسئولان محترم در راستای فرمان رهبری معظم با جدیت برای شناسایی عاملان و عوامل پشت پرده  این حادثه تروریستی اقدام نموده و جنایتکاران را به کیفراعمال وحشیانه خود  برسانند.

به گزارش کا 118، در اقدام تروریستی عصر چهارشنبه (چهارم آبان) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک به شهادت رسیدند و ۲۶ نفر مجروح شدند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا